ایلام؛

وظایف اصلی سپاه پاسداران تربیت اعتقادی و معنوی نسل جوان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تربیت اعتقادی، عملی و معنوی نسل جوان از وظایف اصلی مسئولان سپاه است تا این نسل در روند حوادث و موضوعات مختلف دچار لغزش نشود و محكم و پا برجا از دستاوردهای انقلاب حفاظت كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت السلام والمسلمین محمدنقی لطفی در دیدار نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اعلام كرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، سپاه به عنوان ستون و ركن نظام دارای شاكله ایمان، تقوا، مردمداری و لنگرگاه و حافظ دستاوردهای انقلاب است و باید عناصری را تربیت كند كه مدافع آرمان های نظام باشند.

حجت الاسلام  والمسلمین لطفی به تشریح شخصیت علمی استاد شهید مرتضی مطهری نیز پرداخت و اضافه کرد: شخصت بی نظیری چون شهید مطهری و آثار این متفكر مورد تایید امام راحل بود و ایشان تاكید فراوانی بر مطالعه آثار این شهید بزرگوار از سوی اقشار مختلف جامعه و به ویژه مسئولان داشتند.

وی افزود: شهید مطهری دارای بصیرت و حكمت بود و واقعیات روزگار عصر خویش را به خوبی و روشنی درك می كرد و به اعتقاد امام راحل، مطهری تنها برای خدا كار كرد و ضمن تربیت شاگردانی با بصیرت و انقلابی مزد خدمات الهی خود را با شهادت دریافت كرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: همه آحاد جامعه و به خصوص روحانیون و اهل حوزه باید از آثار و نوشته های این متفكر و علامه استفاده های شایانی ببرند و به بصیرت افزایی دست یابند و همچون شهید مطهری مسایل روز را دقیق رصد كنند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.