اصفهان؛

توجه شهروندان به قانون‌مداری زیبایی‌های نصف‌جهان را افزایش می‌دهد

شهردار اصفهان گفت توجه مردم فرهنگ دوست اصفهان به فرهنگ قانون‌مداری زیبایی‌های شهر خلاق اصفهان را افزایش می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی‌نژاد در آیین رونمایی مردمی از نشان و شعار کمپین ترافیک شهر اصفهان که در باغ غدیر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: به یقین چشم‌انداز ترسیم شده برای اصفهان در افق برنامه 1400، با همت یک دستگاه محقق نخواهد شد و برای دستیابی به این هدف نیازمند همراهی، همدلی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف، حمایت دولت‌مردان و از همه اینها مهم‌تر پشتیبانی و دلگرمی مردمی هستیم.

وی افزود: برای اینکه شهری آباد، ایمن، هوشمند انعطاف‌پذیر و اصفهانی آراسته به ارزش‌هایی همچون مهد عالمان و دانشمندان، شهر دانش و دانایی، شهر ارزش‌مدار و شهری مسئولیت‌پذیر و نمونه در فرهنگ شهروندی داشته باشیم، باید همه مردم و مسئولان دست به دست یکدیگر دهند چرا که شهرداری به ‌تنهایی نمی‌تواند این چشم‌انداز را محقق کند.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در سال 94 نه تنها برنامه‌های عمرانی شهر متوقف نشد بلکه با سرعت بیشتری مسیر تکمیل را طی کرد، ابراز داشت: با همکاری تمام دستگاه‌های مسئول و دلگرمی مردم خوب اصفهان، پروژه‌های شهری به نتیجه مطلوب نزدیک می‌شود و هر هفته شاهد افتتاح چندین پروژه‌ تکمیل شده عمرانی در شهر هستیم.

وی با بیان اینکه امسال شاهد نوروزی متفاوت و برگزاری برنامه هفته نکوداشت اصفهان با بیش از 400 برنامه متنوع بودیم، بیان کرد: با همراهی مردم اصفهان امیدواریم به زودی شاهد پویش جدی مردمی در عرصه حمل و نقل عمومی، غیرموتوری و پیاده‌روری باشیم.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه توجه مردم فرهنگ دوست اصفهان به فرهنگ قانون‌مداری زیبایی‌های شهر خلاق اصفهان را افزایش می‌دهد، تاکید کرد: به یقین اصفهان، این کهن‌شهر بی‌نظیر و اسطوره‌شهر جهانی، نمایشگاهی از احترام به قوانینِ راهنمایی رانندگی، ویترینی از شکوه احترام به عابر پیاده و منظری زیبا از توجه به پلیس خواهد بود. وی اضافه کرد: امیدواریم مردم اصفهان همچون همیشه مهربانانه و صمیمانه هوای شهر خویش را داشته باشند و مباحث فرهنگ‌سازی زندگی شهری را در رأس همه مسائل شهری قرار دهند.  



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار