رئال یک - سیتی صفر؛

بلیت میلان برای مادریدی‌ها اوکی شد/ تاجگذاری اسپانیایی‌ها در اروپا به میزبانی ایتالیا

تیم فوتبال رئال مادرید با برتری یک بر صفر مقابل منچسترسیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم های رئال مادرید و منچستر سیتی در مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو  در حالی امشب آغاز شد بازی رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید.


ترکیب رئال مادرید 

ناواس ، مارسلو ، په په ، راموس ، کارواخال ، ایسکو ، مودریچ ، کروس، خسه ، بیل ، رونالدو، بنزما


ترکیب منچسترسیتی

هارت، سانیا، اوتامندی، کمپانی، کلیشی، فرناندو، فرناندینیو، ناواس، توره، دی بروین، آگوئرو

بازی به صورت متعادل آغاز شد و جدی ترین اتفاق دقایق ابتدایی مسابقه ، مصدومیت کاپیتان منچستر سیتی ، ونسانت کمپانی در دقیقه هشت و تعویض شدنش با مانگالا بود.سپس رئال جریان بازی را در اختیار گرفت و رونالدو دقیقه ۱۲ یک فرصت نصفه و نیمه را روی یک سانتر و با ضربه سر از دست داد.

فشار رئال و گل به خودی فرناندینیو
شاگردان زیدان فشار حملاتشان را بیشتر کردند و دقیقه ۲۰ به نتیجه رسیدند. ارسال کارواخال روی دروازه سیتی با ضربه گرت بیل همراه شد اما این ضربه با برخورد به فرناندو تغییر مسیر داد و دور از دستان هارت به قعر دروازه سیتی رفت. پس از این گل تیم میزبان بازی را آرام کرد و سیتی هم به سمت دروازه آنها حمله ای نمی‌کرد. از دقیقه ۳۰ تیم رئال کمی عقب کشید و سیتی به دروازه کهکشانی ها نزدیکتر شد.

دقیقه ۳۶ راموس یک گل دیگر برای رئال به ثمر رساند اما داور آفساید گرفت. روی سانتر کروس به روی دروازه ، پپه که توپ را به راموس فرستاد ، در آفساید قرار داشت. دقیقه ۴۴ فرناندینیو بهترین فرصت منچستر سیتی را برای گلزنی از دست داد. شوت خطرناک او از درون محوطه جریمه رئال ، به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت. نیمه اول در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود رئال به پایان رسید.

میدانداری مادریدی‌ها 
نیمه دوم هم با برتری رئال آغاز شد. دقیقه ۵۲ مودریچ یک فرصت عالی رو از دست داد. با پاس عالی بیل ، او با هارت تک به تک شد اما هارت توپ را به کرنر فرستاد و سیتی را در بازی نگه داشت. دقیقه ۶۲ بیل با یک ضربه سر زیبا تیر دروازه منچستر را به لرزه دراورد. پس از این صحنه منچستر سیتی بازی را در دست گرفت و به دروزاه رئال نزدیک شد اما توان ایجاد موقعیت خطرناک را نداشت.

دقیقه ۸۲ کوین دی بروینه روی یک ضربه آزاد از زاویه ای بسته دروازه رئال را تهدید کرد. دقیقه ۸۹ آگوئرو از پشت محوطه جریمه یک شوت زیبا را به سمت دروازه رئال زد اما با اختلاف کم به بالای دروازه رفت.

در دقایق پایانی هم رئال چند موقعیت دیگر ایجاد کرد اما بازی با همین نتیجه به پایان رسید . کهکشانی ها با برتری یک بر صفر در مجموع دو دیدار به فینال راه یافتند و باید در میلان دیدار فینال را با تیم همشهری یعنی اتلتیکو برگزار کنند.

دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا، هشتم خردادماه در ورزشگاه جوزپه مهاتسای میلان بین رئال و اتلتیکو مادرید برگزار خواهد شد. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
بلیط درسته نه بلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خیلی رئال خوش شانسه. انشاالله اتلتیکو دخلشودمیاره
آخرین اخبار