ساری،

پایان مسابقات تکواندو قهرمانی یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی

مسابقات تکواندو قهرمانی یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردوگاه ساحلی پادگان سرلشگر آبشناسان نکا پایان یافت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس هیات تكواندو نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درحاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات گفت : در این دوره از مسابقات 200 تكواندوكار از پایوران و وظیفه در سالن ورزشی اردوگاه ساحلی سرلشكر آبشاران نكا با یکدیگر به رقابت پرداختند .

امیرسرتیپ دوم ستاد غلامعلی اصغری افزود : این بازی ها در 8 وزن با حضور 39 تیم از یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار و 15 داور این مسابقات را داوری كردند.

وی با بیان اینكه در این دوره از مسابقات از 13 اردیبهشت ماه به مدت سه روز برگزار شد گفت : تیم پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تیپ 121 تكاور تبریز و مركز آموزشی 04 بیرجند به ترتیب مقام های اول ، دوم وسوم را كسب كردند.

وی با بیان اینکه كاپ اخلاق هم به گروه 401 فاوا رسیده است افزود:برگزیدگان این مسابقات به مسابقات نیروهای مسلح اعزام و در ادامه به مسابقات ارتش های جهان اعزام می شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، پایان ، مسابقات ، تکواندو ، نکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.