اهواز؛

سوداگران مرگ به بن بست رسیدند

جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان گفت: با تلاش ماموران انتظامي شهرستان بهبهان بيش از 50 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و ضبط و 4 سوداگر مرگ دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ سيد محمد صالحي  بیان داشت: مأموران پاسگاه انتظامي درونک بهبهان در اجراي طرح کنترل محورهاي مواصلاتي در محور سردشت زيدون به روستاي قلعه به 1 دستگاه خودروي کاميون مضنون و به منظور بررسي بيش تر آن را متوقف نمودند.

وی افزود: در بازرسي مأموران پليس از خودروي قاچاقچيان مقدار 33 کيلو و 350 گرم ماده مخدر از نوع ترياک که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف شد.

صالحی اظهار کرد: در اين رابطه 1 سوداگر مرگ دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قانوني شد. این مقام انتظامی اذعان داشت: همچنین روز گذشته نيز مأموران همين پاسگاه انتظامي به منظور اجراي طرح کنترل محورهاي مواصلاتي در حين کنترل خودروهاي عبوري به 1 دستگاه خودروي پژو مضنون و آن را براي بررسي هاي بيش تر متوقف کردند.

جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان بیان کرد: مأموران در بازرسي از اين خودرو مقدار 19 کيلو و 700 گرم ماده مخدر از نوع ترياک کشف نمودند.

وي افزود: در ابتدا 1 سوداگر مرگ سرنشين خودروي فوق دستگير شد ولي در ادامه نيز دو نفر ديگر که به عنوان اسکورت در خودروي پژو 405 فرد دستگير شده اول را دنبال مي کردند، دستگير و پس از تشکيل پرونده راهي مراجع قضايي شدند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.