یزدغ

جشن بزرگ حضور 91.2 درصدی مردم دارالشجاعه بافق در انتخابات

مردم بافق با حضور 2/91 درصدی خود در دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب نامزد بافقی در حوزه انتخابیه مهریز را جشن گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ امام جمعه بافق در این مراسم از حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات قدردانی کرد و گفت: خوشحالیم که با وفاق و اتحادی که در حوزه انتخابیه حاکم بود برای اولین بار پس از 37 سال یک نماینده از شهرستان بافق به مجلس راه یافت.

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی با اشاره به اینکه بعد از این رقابت باید وفاق و دوستی ایجاد شود افزود: این حوزه انتخابیه بسیار گسترده است که با همکاری، اتحاد و یگانگی باید نماینده شهرمان در مجلس شورای اسلامی یاری کنیم.

فرماندار بافق نیز در این مراسم از حضور 2/92 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات خبر داد و عنوان کرد: مردم با همت و حضوری بی نظیر در مرحله دوم انتخابات حماسه ای پررنگ خلق کردند.

سیدمهدی طلایی مقدم با تأکید بر ادامه وحدت و همراهی مردم بافق در توسعه شهر گفت: انتخاب محمدرضا صباغیان به عنوان نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان بافق است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار