یزد؛

استفاده از ظرفيت پزشكان و خيرين استان در مناطق محروم

معاون سياسی ، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد : در پروژه های ملی سلامت از ظرفيت خيرين استان و پزشكان متخصص برای انجام خدمات پزشكی در مناطق محروم استان استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛  محمد علی طالبی در اين جلسه اظهار كرد: خدمت به مردم در رفع گرفتاری ها به ويژه در حوزه سلامت و پزشكی توفيق بزرگی است و خيرين بايد ديدگاه ملي داشته باشند  و كارهای بزرگی را با گستره كشوری و فارغ از نگاه به يك منطقه محدود جغرافيايی انجام دهند .

وی ادامه داد : يكی از شاخص های موفق استان يزد  در كنار ديگر شاخص ها ، هماهنگی ، همكاری و تعامل دستگاههای مختلف برای انجام كارهای بزرگ در استان است .
طالبی افزود: روحيه خيری بسيار بالايی در پزشكان استان وجود دارد كه ايجاد بيمارستان بسيج جامعه پزشكی در شهرستان تفت و در مهمانشهر اتباع بيگانه از آن جمله است .
معاون سياسی ، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد ضمن تقدير از حركت جهادی و ايثارگرانه بنياد خيريه نورآوران سلامت در زمينه ارائه خدمات پزشكی رايگان به مردم مناطق محروم، تصريح كرد : شايسته است با مسئوليت اصلی دانشگاه علوم پزشكی آيت الله شهيد صدوقی (ره ) يزد ، اين پروژه در مناطق مشخص شده به نحو احسن اجرا شود و دفتر امور روستايی و شوراها و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نيز برای پيشبرد اين طرح، همكاری لازم را انجام دهند .

مدير كل امور روستايی و شوراهای استانداری نيز در اين جلسه گفت: شايسته است برای ترويج اقدامات خيرخواهانه در حوزه سلامت در مناطق روستايی و محروم استان ، تلاش كنيم .

"هادی مقيمی" ادامه داد : با پيگيري هایدفتر امور روستايی و شوراهای استانداری ، بنياد خيريه نورآوران سلامت پس از ماه مبارك رمضان در دو بخش محروم استان حضور خواهند يافت و خدمات رايگان به مردم اين مناطق در دو حوزه دندانپزشكي و چشم پزشكي ارائه خواهند داد .

مقيمی اظهار اميدواری كرد : انجام چنين كارهاي خيرخواهانه ای در حوزه سلامت و ساير حوزه ها در سطح كشور و استان افزايش يابد و فرهنگ ارائه خدمات خيريه بهداشتی و درمانی در جامعه نهادينه شود .
گفتنی است در ابتدای اين جلسه "محسن انتظاری " مديرعامل بنياد خيريه نورآوران سلامت شعبه شرق كشور گزارشی از اقدامات انجام شده اين بنياد خيريه ارائه داد  و اظهار داشت : خدمات ارائه شده توسط بنياد نورآوران سلامت در حوزه دندانپزشكی وچشم پزشكی منطبق با تكنولوژی روز و با تجهيزات كاملا مدرن ارائه می شود و در اين زمينه علاوه بر پزشكان متخصص مجرب ، ساير اقشار مانند خيرين حوزه سلامت و اتحاديه عينك سازان ما را ياري مي كنند. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار