یزد؛

فتوای لغوامتیاز تنباکو قدرت مرجعیت را به رخ کشید

امام جمعه بافق با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکوگفت: این اقدام قدرت مرجعیت و روحانیت را به استکبار و استعمارگران نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  امام جمعه بافق  در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق  با بیان ضرورت مراسم حج تمتع گفت:عربستان با کارشکنی ها و جنایاتی که در حج سال گذشته انجام داد قصد دارد در این حرکت بزرگ معنوی و دینی مسلمانان خدشه وارد کند.


حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: کشور عربستان حق ندارد از  اعمال حج تمتع جلوگیری کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل گفت: برنامه ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از راه بهره گیری از منابع داخلی و ظرفیت های بومی ضروری است .


سلیمانی تصریح کرد: اگر با با برنامه ریزی و مدیریت منابع اقتصاد مقاومتی تحقق یابد فرهنگ ، سیاست و موضاعات اجتماعی نیز ساماندهی می شود.


امام جمعه بافق همچنین با گرامیداشت 26اردیبهشت ماه سالروز اشغال منطقه مسلمان نشین فلسطین توسط رژیم صهیونسیتی گفت: مردم این منطقه با کمترین امکانات و تجهیزات به مقابله با صهیونسیت پرداختند .


سلیمانی خاطر نشان کرد: در طول سی هفت سال اشغال فلسطین ،رژیم صهیونیست به پشتوانه استکبار جهانی آمریکا بالاترین جنایات را  در مناطق مسلمان نشین کرده است .
امام جمعه بافق در ادامه سخنان خود با اشاره سالروز لغو امتیاز تنباکو به فتوای میرزای شیرازی افزود: این اقدام قدرت مرجعیت و روحانیت را نشان داد.


وی تصریح کرد: اگر امروز دشمنان نظام و انقلاب تلاش می کنند تا به اسلام ضربه بزنند به خاطر همین قدرت ولایت فقیه و مرجعیت است .


سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین دیدگاه های حضرت علی (ع) در زمینه دوران زندگانی و جوانی پرداخت و بیان داشت : نسبت به جوانان باید با  نگرشی مثبت  نگاه کرد و در برابر مشکلات آنان با سعه صدر برخورد شود.


امام جمعه بافق گفت:همگان باید در زندگی خود علم و دانش را سرلوحه قرار دهد تا برنامه ریزی بهتری برای برخورد با فرزندان خود داشته باشند.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: امام جمعه ، سلیمانی ، بافق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار