سمنان؛

مراسم چهلمین روز درگذشت مادر همسر ریس جمهور در سمنان برگزار شد

مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت بانو ساره خاتون پیوندی، مادر همسر دکتر حسن روحانی،در مسجد آل محمد(ص) سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مراسم چهلمین روز درگذشت بانو ساره خاتون پیوندی، مادر همسر و خاله دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری با حضور جمعی از بستگان، مسئولان استان و مردم سمنان برگزار شد.
مرحومه ساره خاتون پیوندی، مادر همسر رئیس جمهوری از اسفند سال 94 به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان کوثر سمنان بستری بود و پس از انتقال به تهران، صبح روز سوم فروردین 95 در سن 70 سالگی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران دار فانی را وداع گفت و صبح روز پنجم فروردین 95 با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی، مقامات کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم، تشییع و بعد از اقامه نماز از سوی رئیس جمهوری، در قطعه نهم بهشت یحیی (ع) سمنان در وادی السلام به خاک سپرده شد.
در این آئین محمدرضا خباز استاندار، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت، معاونین استانداری، جمعی از فرمانداران، مدیران کل، مسئولان دستگاه های اجرایی، بستگان و مردم سمنان حضور داشتند.
همسر دکتر روحانی، رئیس جمهوری به همراه فرزندان برومند آن مرحومه در این آئین در مسجد آل محمد(ص) حضور داشتند و پس از این آئین به سوی آرامگاه آن بانوی فقید در وادی السلام سمنان رهسپار شدند.
سخنران این آئین با تسلیت چهلمین روز درگذشت بانو ساره خاتون پیوندی، به دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، با اشاره به مقام با اهمیت والدین گفت: تمام کسانی که به مقامات معنوی دست یافته اند ،در وادی محبت به پدر و مادر پیروز بودند و محبت به والدین باعث برکات زیادی در زندگانی انسان می شود.
حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر، عمر طولانی، برکت مالی، نجات از مرگ سخت و عطای حیات طیبه را از برکات محبت به والدین برای انسان برشمرد و افزود: برای انسان هشت وظیفه مهم نسبت به والدین برشمرده شده است که با ادای آنها به سعادت خواهد رسید.
وی داشتن پدر و مادر را فرصتی برای جلب تمام خوبی ها برشمرد و خاطرنشان کرد: داشتن باور به برتری انسان در ادای امانت الهی، درک نعمت حضور در عالم ،مدیریت زمان، باور اینکه جهنم و بهشت به اعمال انسان وابسته است، مهمترین باورهایی است که انسان در زندگی خود باید به آنها دست یابد.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.