طلسم اردو نرفتن نفتی ها شکست/استقلال میزبان شاگردان علی منصور

با دریافت بخشی از مطالبات تیم فوتبال نفت تهران از سازمان لیگ، زردپوشان پایتخت طلسم اردو نرفتن پیش از بازی های لیگ برتری خود را شکستند.

طلسم اردو نرفتن نفتی ها شکست/استقلال میزبان شاگردان علی منصوربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نفت تهران که به دلیل مشکلات مالی در چند دیدار اخیر خانگی خود، نتوانسته بود اردوی پیش بازی برگزار کند با دریافت 25 میلیون مطالبات خود از سازمان لیگ، برای دیدار با پرسپولیس عازم اردوی پیش بازی می شود.

هرچند این بازی در تهران برگزار می شود، اما نفتی ها به دلیل میزبانی ورزشگاه آزادی در این بازی نیز میهمان محسوب می شوند.

بر همین اساس کاروان تیم فوتبال نفت تهران پس از تمرین عصر چهارشنبه خود در ورزشگاه نفت تهرانسر عازم هتل استقلال می شوند تا  دست کم بازیکنان این تیم در آستانه یکی از حساس ترین بازی های خود در لیگ برتر، روز بازی با پرسپولیس در پشت فرمان اتومبیل خود ترافیک تهران را حس نکنند.

البته با توجه به اظهارات اخیر علی رضا منصوریان مبنی بر این که با ((شکست پرسپولیس، راه قهرمانی استقلال را هموار می کنم)) دریافت مطالبات نفتی ها از سوی سازمان لیگ، با اعتراض برخی از اعضای باشگاه پرسپولیس مواجه شده که این امر واکنش زردپوشان پایتخت را به همراه داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار