ابهام در تقابل سید جلال با هم تیمی های سابق

مبعلی مقابل پرسپولیس به میدان می رود

پزشک تیم فوتبال نفت تهران درباره آخرین وضعیت بازیکنان آسیب دیده این تیم برای دیدار با پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.

مبعلی مقابل پرسپولیس به میدان می رود/ ابهام در تقابل سید جلال با هم تیمی های سابقبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دکتر مسعود قربانی پزشک تیم فوتبال نفت تهران درباره وضعیت آسیب دیدگی ایمان مبعلی و احتمال حضور این بازیکن مقابل پرسپولیس در هفته 28 لیگ برتر، اظهار کرد: ایمان مبعلی در دیدار روز گذشته نفت مقابل سپاهان از ناحیه زانو دچار ضرب دیدگی شد. بلافاصله پس از پایان بازی روی زانوی وی یخ گذاشتیم. صبح امروز نیز روند معالجه مبعلی ادامه یافت.

وی افزود: مبعلی در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی است و با تلاش های کادرپزشکی باشگاه به احتمال فراوان مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس ندارد.

قربانی درباره آسیب دیدگی مجدد سید جلال حسینی از ناحیه همسترینگ، اظهار کرد: سید جلال صبح امروز به کادر پزشکی باشگاه مراجعه کرد. متاسفانه درد مزمن این بازیکن از ناحیه همسترینگ در بازی با سپاهان تشدید شد. قرار است وی امروز MRI بگیرد و پس از مشخص شدن جواب این آزمایش، وضعیت سید جلال برای بازی با پرسپولیس نهایی می شود.

پزشک تیم فوتبال نفت تهران در پایان خاطر نشان کرد: البته با توجه به این که فقط سه روز تا بازی با پرسپولیس فاصله داریم، احتمال به میدان رفتن سید جلال مقابل پرسپولیس ضعیف است. با این وجود تمام تلاش خود را برای آماده سازی مدافع آسیب دیده خود و رساندن این بازیکن به بازی مقابل صدرنشین لیگ به کار می گیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار