لرستان؛

دختران جوان طعمه کلاهبردار حرفه ای فضای مجازی

فردی كه از طريق فضای مجازی با دختران جوان ارتباط برقرار و با قول ازدواج از آنها كلاهبرداری می كرد توسط ماموران تجسس كلانتری 11 شناسايی و دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان ؛سرهنگ هدایت الله حسنوند فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: در پی شكایت دختری جوان مبنی بر اینكه فردی كه از طریق فضای مجازی با وی آشنا شده است و پس از مدتی به قصد ازدواج به شهرستان دورود مراجعه و به بهانه خرید كالا،طلا و جهیزیه از دسته چك وی استفاده و مبلغ یكصدو 70میلیون ریال وجه نقد كلاهبرداری نموده است ،موضوع در دستور كار ماموران تجسس كلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دورود افزود:پس از مدتی رابطه این دو نفر با خصومت خاتمه می یابد اما ماجرا به این جا ختم نمی شود و دختر جوان مجبور به پرداخته مبالغ چك می شود. 

وی تصریح كرد : با توجه به اظهارات شاكی و انجام تحقیقات لازم متهم كه پسری 27ساله است ، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه بهنگام خرید كالا به همراه دختر جوان دیگری در در دورود دستگیر شد. 

حسنوند خاطر نشان كرد : متهم در ابتدا منكر هرگونه بزهی بود ، اما پس از مواجه با مدارك و مستندات پلیسی چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به عمل مجرمانه خود اقرار كرد. 

وی در پایان با اشاره به جلوگیری از كلاهبرداری 500 میلیون ریالی از دختر جوان دوم به شهروندان توصیه كرد: والدین نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته و محبت و توجه بیشتری به آنها نمایند تا آنان به دنبال كمبود محبت در فضای مجازی در دام افراد شیاد و شیطان صفت نیفتند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار