لرستان ؛

بازگشایی L.C نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد با 200 میلیون دلار

استاندار لرستان از بازگشایی L.C نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانhttps://www.yjc.ir/fa/state از لرستان ؛  بازوند در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد، افزود: این نیروگاه به عنوان پروژه‌ای بزرگ و زیرساختی در لرستان و شهر خرم‌آباد اثری بسیار تعیین کننده در توسعه و اشتغال استان دارد.
 وی ادامه داد: این نیروگاه بیش از هشت سال در انتظار فراهم شدن شرایط و زیرساخت‌های متعدد بوده و در واقع به حالت راکد و تعطیل درآمده بود.
استاندار با بیان اینکه برای این نیروگاه سیکل ترکیبی بیش از یک‌سال پیگیری، نشست و سفرهای انجام شده است، مهمترین نیاز این پروژه را تسهیلات ارزی برشمرد و اظهارکرد: در جلسه‌ای که با مدیر عامل بانک ملی داشتیم، مقرر شد بازگشایی L.C نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد انجام شود.
 بازوند مبلغ این L.C را 200 میلیون دلار اعلام کرد و افزود: قرار است تا 15 روز آینده نسبت به بازگشایی این L.C و شروع عملیات اجرایی این نیروگاه اقدام شود.
وی تصریح کرد: نیروگاه‌های سیکل ترکیبی راندمان‌ بیشتری نسبت به نیروگاه‌های گازی دارند و این یکی دیگر از مزیت‌های این پروژه مهم و اساسی استان است.
 استاندار اضافه کرد: با توجه به اینکه لرستان فاقد صنعت تولید انرژی است این نیروگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
استاندار لرستان گفت: راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد و مجتمع صنایع غذایی گهر اتفاق بزرگی در صنعت و رونق اقتصاد استان خواهد بود.
 انتهای پیام/ا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.