در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آمادگی 978 صندوق اخذ رای در 3 حوزه انتخاباتی استان تهران

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: 978 صندوق اخذ رای با حضور 17 هزار نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در نظر گرفته شده است.

محمدرضا یوسفی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به انتخابات 10 اردیبهشت ماه اظهار داشت: دور دوم انتخابات در استان تهران و در 3 حوزه انتخاباتی شهریار، ملارد، قدس، دماوند، فیروزکوه، رباط‌ کریم و بهارستان جمعه 10 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این حوزه‌ها 978 صندوق اخذ رای و 17 هزار نفر عوامل اجرایی پیش بینی شده است و تمام مقدمات لازم برای حضور حداکثری مردم فراهم و همچنین اقلام انتخاباتی شامل صندوق اخذ رای و تعرفه نیز توزیع شده است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران تصریح کرد: از تدابیر اندیشیده شده دیگر، تجهیز دستگاه‌ 1 هزار هویت برای جلوگیری از شناسنامه‌های جعلی و دوباره رای دادن افراد است و با همکاری و هماهنگی وزارت کشور تمام شعبه‌ها دارای سیستم‌ جامع رای‌گیری شده‌اند و پس از به امضا رسیدن رای‌ها توسط نماینده ارشد فرمانداران و شورای نگهبان رای اخذ شده بررسی می‌شود.

وی در خصوص نحوه تبلیغات یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی در بازه زمانی یک هفته‌ای  از 2 اردیبهشت تا 24 ساعت باقی مانده به آغاز انتخابات فرصت تبلیغاتی دارند و در این راستا کمیته امحاء در شهرستان‌ها بر امر تبلیغات نظارت کرده و اگر تبلیغاتی غیر قانونی انجام شود، با آن برخورد قانونی خواهد شد.

یوسفی بیان کرد: در تمام حوزه‌ها نشست‌هایی با حضور فرمانداران و ستاد انتخابات برگزار شد و دوره‌های آموزشی IT برای اعضای شعب در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار