ارومیه؛

انسانهای بزرگ، افکار بزرگ دارند

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و هیات همراه به مناسبت هفته سلامت ، با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان دیدار کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این دیدار دکتر چمن گلی ضمن تبریک هفته سلامت ، سلامتی را مهمترین مقوله در زندگی انسان عنوان نموده و گفت : بر خود وظیفه دانستیم که از تمامی همکاریهای دانشگاه علوم پزشکی با عرصه ورزش تشکر نماییم و از طرف دیگر دکتر آقازاده یک پیشکسوت ورزشی برای استان محسوب می شود .

وی در ادامه اضافه کرد: از عوامل مهم تامین سلامت مردم ، ورزش بویژه ورزشهای همگانی می باشد و در سال 1395 توسعه ورزشهای همگانی را در سطح استان در اولویت کاری خود قرار داده ایم .

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه گفت : در آینده ای نزدیک تفاهمنامه همکاریهای مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان منعقد خواهد شد .

دکتر چمن گلی همچنین گفت : در نظر داریم با همکاری هر دو سازمان تا پایان سالجاری دو همایش پیاده روی خانوادگی را برگزار نماییم و بعنوان جایزه برای این برنامه بزرگ ورزشی بجای اتومبیل ، تعداد زیادی دوچرخه در جهت ترویج و فرهنگ سازی شیوه سالم زندگی در نظر خواهیم گرفت .

وی به حضور محسن شادی در جمع خانواده دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرده و گفت : حمایت از ورزشکار در اصل حمایت از ورزش و نشاط جامعه بوده و در واقع الگو پروری می باشد و حضور قهرمان ملی و بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی بسیار ارزشمند است و این کار جز با حمایت و تفکری روشن در خصوص توسعه و ارزش گذاری به عرصه ورزش توسط رئیس دانشگاه امکان پذیر نبود که بنوبه خود متشکریم و معتقدیم که انسانهای بزرگ، افکار بزرگ دارند که لازمه پیشرفت و سعادت جامعه می باشد و شاهد این موضوع در دانشگاه هستیم .

دکتر چمن گلی به آغاز برنامه ورزش صبحگاهی در اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت هفته سلامت اشاره کرده و افزود : از امروز این برنامه کلید زده شد و کارکنان باید ورزش صبحگاهی داشته باشند و به ورزش برای سلامتی و نشاط خود اهمیت دهند .

در ادامه دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از حضور مدیر کل ورزش و جوانان و هیات همراه قدردانی نموده و گفت : ورزش محیطی سالم است که دوستی های پایداری را ایجاد می کند . ورزش به انسان درس زندگی می آموزد زیرا پیروزیها و شکستها در میادین رقابت ورزشی موجب رشد فرد می گردد و او یاد می گیرد که در فراز و نشیب های زندگی ، بدنبال هر شکست می توان با تلاشی مضاعف ، طعم پیروزی را نیز چشید .

وی افزود : ورزشکاران الگوی اراده و غیرت برای سایر جوانان هستند و حمایت از آنها ضروری است .

رئیس دانشگاه به سانحه تصادف سال گذشته خود اشاره کرده و گفت : بی شک بنیه ورزشی ما باعث شد که از آن حادثه جان سالم بدر ببریم .

دکتر آقازاده سلامت را متعلق به همه دانسته و تصریح کرد : در تامین ، حفظ و ارتقای سلامت همه مسئول و شریکند و در این میان سازمان ورزش و جوانان از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است .

وی افزود : دکتر چمن گلی از آنجاییکه خود قهرمان و ورزش کار بوده و با مقوله ورزش آشنا می باشد و محیط ورزشی را با جان و دل درک نموده است لذا برای توسعه مقوله ورزش ، نعمتی برای استان محسوب می شود .

در این دیدار یک دستگاه دوچرخه توسط دکتر چمن گلی به دکتر آقازاده برای توسعه فرهنگ دوچرخه سواری و تحرک فیزیکی هدیه داده شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.