از رسانه ها عذرخواهی می کنم

بهروان: سازمان لیگ طبق قانون برخورد می کند/ تصمیم باشگاه استقلال غیرقانونی بود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تصمیم باشگاه استقلال مبنی بر مصاحبه نکردن بازیکنانش در میکسدزون غیر قانونی بود و طبق قوانین با آن ها برخورد می کنیم.

بهروان: سازمان لیگ طبق قانون برخورد می کند/ تصمیم باشگاه استقلال غیرقانونی بودغلامرضا بهروان درگفتگو با خبرنگار ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ و ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ ﮔﺮﻭﻩ ﻭﺭﺯش ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭاﻥ ﺟﻮاﻥ درباره مصاحبه نکردن بازیکنان استقلال پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: سازمان لیگ در مورد ممانعت باشگاه استقلال از انجام مصاحبه بازیکنانش در میکسدزون از خبرنگاران و رسانه‌های گروهی عذرخواهی می‌کند. طبق قانون بازیکنان می بایست پس از بازی در میکسدزون ورزشگاه حاضر شوند و با رسانه‌ها مصاحبه کنند. این حرفه‌ای نیست که باشگاهی به خاطر اسپانسرش اجازه ندهد که بازیکنان آن باشگاه با رسانه‌ها مصاحبه کنند. من از بروز این اتفاق ابراز تأسف می‌کنم  زیرا باید به رسانه‌ها احترام گذاشت.
 
بهروان تصریح کرد: سازمان لیگ خودش اسپانسر دارد و اسپانسر تبلیغات محیطی نیز بخشی از آن مربوط به میکسدزون است.بنابراین اسپانسر باشگاه استقلال یا اسپانسر هر باشگاه دیگری حق تعیین تکلیف برای سازمان لیگ ندارد. این کار قانونی و حرفه‌ای نیست و اجازه تکرار آن را نمی‌دهیم و برابر مقررات هم با این باشگاه برخورد خواهیم کرد زیرا بازیکنان باید در میکسدزون حاضر شوند و با رسانه‌ها گفت‌وگوی کوتاهی انجام دهند. سازمان لیگ مدافع حقوق همه باشگاه‌هاست و خودش هم قرارداد تبلیغات محیطی امضا کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار