پرونده بازی حاشیه ای به کمیته اخلاق رسید

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک گزارش خود را از بازی لیگ یک درهفته 22 به رئیس مسابقات ارایه داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته مسابقات لیگ یک گزارشی را تهیه کرده و خطاب به بهروان ارایه داده و دبیر سازمان لیگ هم پرونده را به کمیته سیانت سازمان لیگ ارجاع داده است و کمیته اخلاق هم به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و فدراسیون پیگیر بازی نفت آبادان و نساجی مازندران خواهد شد.

جلسه رسیدگی به پرونده بازی مشکوک به تبانی
هفته آینده کمیته سیانت سازمان لیگ به همراه علیپور جلسه ای در مورد بازی دو تیم نفت آبادان و نساجی مازندران برگزار خواهد کرد و فیلم بازی را بازبینی خواهد کرد.اگر اتفاقات رخ داده تبانی باشد جریمه سنگینی در انتظار هر دوتیم خواهد بود.البته هنوز چیزی مشخص نیست و نمی توان به طور قطع در این خصوص نظر داد.

مسول برگزاری مسابقات لیگ یک:هنوز مورد تبانی تایید نشده است

محمود زاده مسول کمیته برگزاری مسابقات لیگ یک در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:گزارش این بازی را تهیه کردیم و در اختیار مراجع ذی صلاح قراردادیم و ما نمی توانیم در این موضوع دخالت کنیم و تصمیم گیری با کمیته برگزاری مسابقات و کمیته سیانت سازمان لیگ است.هنوز مورد تبانی در بازی نساجی و نفت آبادان تاید نشده و قضاوت زود هنگام اشتباه است.
وی افزود:ابتدا باید شواهد بررسی شود و هرزمان که تبانی مشخص شد نظر داد.اگر تبانی صورت گرفته باشد فدراسیون به این پرونده ورود می کند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.