تابش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حذف 24 میلیون یارانه‌بگیر پیامدهای اجتماعی دارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است؛ حذف 24 میلیون یارانه‌بگیر پیامدهای اجتماعی دارد.

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حذف 24 میلیون یارانه‌بگیر براساس مصوبه اخیر مجلس گفت: این تکلیف، تکلیف بزرگی است و از طرفی قانون است و باید اجرایی شود.

وی با اشاره به واکنش دولت به حذف24 میلیون نفر یارانه‌بگیر افزود: دولت در قبال این موضوع عنوان می‌کند که توانایی انجام این کار را ندارد و تنها می‌تواند یارانه 3 میلیون نفر را قطع کند.

تابش با بیان اینکه حذف 24 میلیون یارانه بگیر در سال 95 پیامدهای اجتماعی دارد، تصریح کرد: براساس مصوبه مجلس به نوعی همه ملت را می‌تکانیم تا 24 میلیون یارانه‌بگیر حذف شوند.

نماینده مردم اردکان در پاسخ به سوالی درباره اینکه ظاهرا دولت در حذف 24 میلیون یارانه بگیر در کمیسیون تلفیق، موافق تصمیم مجلس بوده است، بیان داشت: این موضوع را می‌توانید مجددا از نمایندگان دولت جویا شوید، ولی تا جایی که بنده می‌دانم دولت رسما در دو نوبت با این موضوع مخالفت کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر دولت از حذف 24 میلیون یارانه بگیر صرفنظر کند، چه میزان این موضوع به انتخابات 96 و شائبه‌های سیاسی آن مربوط می‌شود، اظهار داشت: شائبه‌های سیاسی این موضوع را نمی‌توان از نظر کتمان کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، یارانه ، تابش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار