نگارخانه ایوان با پیشکسوتان هنر معاصر ایران آغاز شد

نگارخانه ایوان با هدف حمایت از جوانان از هفته اول اردیبشهت کارخود را با نمایش آثاری از هنرمندان و پیشکسوتان به نام معاصر آغاز می کند.

نگارخانه ایوان با پیشکسوتان هنر معاصر ایران آغاز شدآوا شیر جعفری مدیر داخلی نگارخانه ایوان در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این نمایشگاه گفت: تلاشمان بر این بوده که در افتتاحیه گالری، اولین نمایشگاه این مجموعه آثاری از هنرمندانی باشد که به رشد هنر ایران کمک کرده‌اند و کارهایشان در موزه‌های به نام دنیا به نمایش گذاشته شده و وجود دارند.

وی افزود: در راستای این هدف ما آثاری را از هنرمندان گرفته ایم و برخی کارها را نیز  که از پیش با برنامه ریزی برای افتتاحیه در نظر داشتیم را به این نمایشگاه آوردیم. نکته دیگر در این مجموعه این است که سعی کردیم تا کارهایی را به نمایش بگذاریم که کمتر دیده شده‌اند، مثل کارهایی از پری یوش گنجی و مجسمه ای از بانگیز که جدید هستند. اما به طور کلی خودمان را محدود نکرده ایم.

شیر جعفری در خصوص حوزه کاری این گالری بیان کرد: هدف ما در این مجموعه حمایت از جوانان هنرمند است و ما بین این نمایشگاه‌ها مجموعه‌هایی از اساتید را نیز خواهیم داشت. همچنین مدیای کاری این نمایشگاه نیز تنها منحصر به نقاشی نیست و تمام مدیاها را در نمایشگاه‌هایمان در نظر می‌گیریم اما آثاری را انتخاب کنیم که در آن هنر طراحی به چشم بیاید و تکنیک‌های آن درست و قوی توسط هنرمند اجرا شده باشد.

وی ادامه داد: زمان برگزاری هر نمایشگاه را نیز 20 روز در نظر گرفتیم تا کارها بیشتر دیده شوند.

لازم به ذکر است که در این نماشگاه آثاری از فریدون آو، شیرین اتحادیه، محمد احصایی، توکل اسماعیلی، پروانه اعتمادی، فرح اصولی، داود امدادیان، یعقوب و ایوب امدادیان، رضا بانگیز، فرامرز پیلارام، پرویز تناولی، خسرو حسن زاده، بهرام دبیری، جعفر روحبخش، کوروش شیشه گران، مریم سالور، پری یوش گنجی، فریده لاشایی، اردشیر محصص، سیراک ملکنیان و محسن وزیری مقدم به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است؛ نمایشگاه آثار هنرمندان معاصر از 3 اردیبهشت با حضور جمع کثیری از هنرمندان افتتاح شد و تا 17 هم این ماه در این گالری  به نشانی تهران، الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره 1 پذیرای هنردوستان است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار