سمنان؛

وزيران دولت تدبير و اميد به شهرستان های استان سمنان می روند

وزيران و نمايندگان ويژه رئيس جمهوری به منظور افتتاح طرح های مختلف و رسيدگی به مسايل و مشكلات به شهرستان های استان سفر می كنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس شورای اطلاع رسانی استان سمنان با اشاره به سفر روز سه شنبه رئیس جمهوری به این استان گفت: وزیران اعزامی كاروان تدبیر و امید به شهرستان های این استان مشخص شدند.

ایرج كارخائی افزود: وزیران و نمایندگان ویژه رئیس جمهوری به منظور افتتاح طرح های مختلف و رسیدگی به مسایل و مشكلات به عنوان مسئول كشوری به شهرستان های استان سفر می كنند.

وی خاطرنشان كرد: حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به شهرستان شاهرود سفر می كند و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در شهرستان مهدیشهر حضور خواهد یافت.

وی تصریح كرد: حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، فردا به دامغان سفر می كند و حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی در شهرستان آرادان حضور می یابد.

كارخائی افزود: حجت الاسلام مجید انصاری معاون امور مجلس رئیس جمهوری فردا در شهرستان سرخه و شهیندخت مولاوردی در شهرستان گرمسار حضور می یابد.

وی ادامه داد : مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به گرمسار سفر می كند و سیدابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم كشور به شهرستان میامی می رود.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان سمنان همچنین به برگزاری چند نشست مهم در روز سه شنبه به مناسبت سفر دكتر روحانی رئیس جمهوری به استان سمنان اشاره و اضافه كرد: در دو نشست دیدار رئیس جمهوری با علما، نخبگان، ایثارگران و برگزیدگان استان در ساعت 16 در سالن هلال احمر و در نشست توسعه سرمایه گذاری استان نیز تعدادی از وزیران مرتبط حضور می یابند.

وی خاطرنشان كرد: در دیدار رئیس جمهوری با نخبگان ،علما و برگزیدگان استان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر كشور، حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده حضور دارند.

وی ادامه داد: در نشست توسعه سرمایه گذاری استان سمنان نیز علاوه بر رئیس جمهوری، علی ربیعی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، حمید چیت چیتان وزیر نیرو، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، محمد فرهادی وزیر علوم و تحقیقات و آموزش عالی، مظفر حسینی رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی و ولی الله سیف رئیس كل بانك مركزی حضور می یابند.

وی گفت: آئین استقبال از دكتر روحانی رئیس جمهوری ساعت 10 صبح از میدام امام (ره) تا میدان سعدی و سخنرانی وی در استادیوم تختی سمنان است. برنامه های رئیس جمهوری و هیات دولت در بیست و ششمین سفر استانی به استان سمنان، شركت در شورای اداری، نشست با نخبگان، علما و ایثارگران، نشست با سرمایه گذاران و امضای نمادین تعدادی تفاهم نامه و مصاحبه مطبوعاتی است.

كاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاكنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری ، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، كردستان، شهرستان های استان تهران( اسلامشهر ، رباط كریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)و یزد سفر داشتند.

انتهای پیام/ع-ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار