سمنان؛

آزمایشگاه صنعت ساختمان و مواد غذایی گرمسار افتتاح شد

آزمایشگاه صنعت ساختمان و مواد غذایی گرمسار با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال افتتاح شد.

آزمایشگاه صنعت ساختمان و مواد غذایی گرمسار افتتاح شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اعتبار یک میلیارد تومانی برای افتتاح این طرح ها گفت : یکی از سیاست های سازمان ملی استاندارد، عملکرد فرابخشی و نگاه ویژه به تولیدات داخلی است .
نیره پیروز بخت برهه  کنونی را دوران گذار سازمان استاندار به نهادی فرابخشی، بین المللی در کنار برنامه ریزی دقیق سازمانی دانست و گفت : به دلیل وجود ظرفیت های ویژه تولید در بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی در گرمسار، نمایندگی استاندارد این شهرستان به اداره ارتقاء پیدا می کند.

مدیرکل استاندارد سمنان نیزاز وجود 55 درصدی واحد های صنعتی استان سمنان در گرمسار خبر داد و گفت: ۵۵درصد واحدهای نفتی و ۱۱درصد واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی استان در گرمسار قرار دارد که این پتانسیل وجود نمایندگی استاندارد را در این شهرستان را به یک ضرورت اساسی تلقی می کند.

عباس رستمی با اشاره به ظرفیت های ویژه گرمسار در بخش تولید، بیان داشت: افتتاح آزمایشگاه صنعت ساختمان و مواد غذایی در گرمسار یکی از اقدامات مثبت صورت گرفته در دولت یازدهم است که توجه ویژه به مقوله استاندارد سازی تولیدات داخلی را مورد تاکید قرار می دهد.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.