هشدار حسام نواب صفوی به آمریکا/ شیخ زکزاکی در اینستاگرام ضرغامی/ عذرخواهی بازغی از دوستان صمیمی خود

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر انقلاب در روز ارتش نوشت: بحمداللّه نیروی زمینی ارتش رشد و بالندگی پیدا کرده؛ انسان این را احساس میکند. این حرکت، این روند مبارک، از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی شروع شد. نه اینکه کسی تصور کند که در دوران رژیم طاغوت، در بین ارتش، نیروهای مؤمن نبودند یا کم بودند؛ نه، اینجور نیست... منتها... وقتی جهتگیری کلیت یک جامعه، یک سازمان، یک مجموعه غلط بود، تلاشهای فردی هرچه هم در آن جامعه انبوه باشد، نتیجه‌ی خودش را نخواهد بخشید. آن روز اینجوری بود.بیانات در جمع فرماندهان نیروی زمینی ارتش ۹۱/۲/۳تصوير مربوط به سال ۱۳۷۵، مانور ذوالفقار نیروی زمینی ارتش است.

اینستاگردی


صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی با انتشار تصویر زیر نوشت:  اینجا دشت عباس، منطقه عملیاتی فتح المبین. هفته اول اسفند 1387. بازخوانی کارنامه عملیاتی لشکر ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس ‌‌فرماندهان لشکر از رده ی جانشین گردان و بالاتر در این سفر حضور داشتند. 

اینستاگردی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:لوله های باز ولی بدون آب:سوئیفت یعنی همان کانال مبادلات ارزی ظاهرا باز شده، ولی آبی که از آن عبور می کند قطره چکانی است، در واقع تبادلاتی که پیش از این با برخی از بانک ها از طرق مختلف مقدور بود اکنون از کانال رایج سوئیفت انجام می شود.
اما بانک های بزرگ بین المللی همکاری مجدد و فراگیر با ایران را راه اندازی نکرده‌اند زیرا دعواهای پشت صحنه آن هنوز به پایان نرسیده است و امكان استفاده از باز شدن سوئیفت نمي دهند.یک علت آن نیز نگرانی بانک های جهانی از رفتار دوگانه آمریکایی ها و شبکه پیچیده تحریهای اعمالی اتحادیه اروپا و آمریکا است.
اخیرا رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا گفته است که با ورود ایران به نظام بانکی و گردش دلار آمریکا مخالفت می کنیم.چندی پیش توماس شانون معاون جان کری در امور سیاسی و حقوقی در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنا گفته بود مانع ورود ایران به سیستم بانکی آمریکا خواهیم شد. اگر این تهدیدات عملی شود تحریم‌هایی که توسط برجام برداشته شد دوباره از طریق دیگری اعمال می‌شود. دولت و تیم مذاکره‌کننده باید برای مقابله با آن فکری کنند.


اینستاگردی


روناک یونسی با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت: همیشه درباره آدم هایی که عاشقشان هستیم،دو بار خودمان را فریب می دهیم.ابتدا برای مزیت هایشان،سپس برای نقص هایشان...

اینستاگردی


صفحه اینستاگرام منتسب به علی لاریجانی نوشت: اکنون زمان آن است که ببینیم تأثیر توافق هسته ای در روابط اقتصادی چگونه بوده است؛ زیرا یکی از دغدغه های تجار و صنعتگران ایرانی نحوه انجام معاملات بانکی است که هنوز بخشی از مشکلات آن حل نشده است و این مسئله باید هرچه سریعتر مرتفع شود.دیدار با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - تهران-ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی

اینستاگردی

صفحه اینستاگرام گلاره عباسی با عکس زیر به روز شد.

اینستاگردی

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: استقبال رسمی رجب طیب اردوغان از دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

اینستاگردی

حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هشدار عربستان به آمریکا » » نسخه قابل چاپ»» ارسال به فیس بوک »ارسال به تويترروزنامه نیویورک تایمز در مقاله ای نوشته است که عربستان سعودی به دولت آمریکا گفته است در صورتی که کنگره این کشور لایحه ای را تصویب کند که براساس آن دولت عربستان در دادگاههای آمریکا به خاطر داشتن هر گونه نقشی در حملات یازده سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی مسئول شناخته شود، این کشورصدها میلیارد دلار از دارایی های خود را در آمریکا خواهد فروخت ... بله هر گونه تحقيق، دست داشتن اين كشور در تروريسم جهان را مشخص ميكند.
هنوز ساختمانها و برجهاي بلندشركت بن لادن در عربستان خود نمايي ميكند در كمك رساندن به نيروهي تكفيري ٢كشور تقش بسزايي دارند اوليش عربستان سعودي است وحشت آل سعود در خصوص تفحص در خصوص ١١سپتامبر نشانه چيست؟؟ اين رژيم بارها بارها قوانين زير پا گذشته در حادثه فجيع مني هنوز خون مسلمانان در جوار امن الهي خشك نشده اين كشور شروع به بمباران حوثي هاي يمن ميكند جالب اينكه مصرانه ميخواهد ايران را حامي تروريست نشان دهد اميدوارم كنگره آمريكا دست به تفحص بزند وحقايق را براي مردم آمريك نشان بدهد.
اميدوارم سرزمين حجاز اشغالي از دست اين فرزندان ابوسفيان و بني اميه آزادشود آنان چه در زمان پيغمبر و چه امروز قصد در نشان دادن خشونت اسلام دارند .اميدوارم شاهد تنبيه سخت بخاطر فاجعه مني و صدها مورد ديگر ونسل كشي باشيم و ازته دلخوشحال خواهم شد حماسه مجدد فتح مكه و آزاد شدن سرزمين حجاز اشغالي را ببينم يا رب روا مدار ستم بني اميه بازگردد الهي آمين


اینستاگردی

ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پیر غلام اهلبیت (ع)؛شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه ، از یک چشم نابینا شده و صدمات وارده بر او آنقدر زیاد است که به گفته ی شاهدان عینی ، به سختی می توان او را شناسائی کرد .عکس بالا مربوط به تجلیل از او در مراسم پیرغلامان اهلبیت (ع) است . ای کاش در آن روز دست و بازو و چشمان او را غرق در بوسه می ساختم .
او قربانی حرکت ضد بشری مثلث آمریکا ، اسرائیل و رژیم سعودی است . فرزند او و سیصد نفر از شیعیان نیجریه در حمله وحشیانه به خاک و خون غلطیدند و ۳ گلوله هم به همسرش "زینت" اصابت کرد .در آستانه 13 رجب ، روز میلاد همای رحمت ، امیرالمومنان (ع) ، سلامتی و آزادی او را مسئلت کنیم .در تصویر ، مرحوم علی آهی ذاکر و پیرغلام اهلبیت (ع) هم دیده می شود . روحش شاد !

اینستاگردی



پژمان بازغی در صفحه اینستاگرام خود از دوستان صمیمی اش بعد از بازی دربی دلجویی کرد. وی در این پست نوشت:سلام،به نظرم در كشوري زندگي ميكنيم كه الگوي ما حيدركرار علي است،وهمه اون داستان جنگ خيبر و كظم غيظ رو بارهاوبارها شنيديم.
در كشوري زندگي ميكنيم كه الگوي ما تختي ست،اما چقدر پايبند به الگوها و اسطوره هايمان هستيم،در يك بازي فوتبال كه بين تيم هاي محبوب مان بود،براي هيجان بيشتر دوستانم ميهمان خانه هاي شما بودند ومن متاسفانه بدليل سفر كاري نتوانستم حاضر باشم واز طريق تلفن همراهتان شدم.
اما حاشيه هاي اين ملاقات با شما،باعث شد تا كامبيز ديرباز صفحه خود را پاك كند،و صفحه دوست عزيزم سام درخشاني مورد حمله وفحاشي كساني قرار بگيرد،اين رفتارها شايسته ما نيست،مطمئنم كه هيچكدام از ما دوست نداريم اينچنين حريم شخصيمان الوده شود،ما براي شما وبا شما احساساتمان را تقسيم ميكنيم.
بگذاريد اين همنشيني ادامه دار باشد،من از سام عزيزم و خانواده محترمش دلجويي ميكنم وعذرخواهي.دوستان دلشكستن هنر نيست.من،سام،و كامبيز فارغ از تمام رنگها،هنوز هم با هم همان مثلث دوستي هستيم.


اینستاگردی



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار