اینستاگردی(201)

سلفی بابک جهانبخش/کنسرت عجیب تتلو/پشت صحنه فیلم مادر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

امیر جعفری اینستاگرام خود را به روز کرد: شمعی برای ستایش


علی کریمی صفحه اینستاگرام خود را به رنگ سیاه درآورد ونوشت: تسليت به هموطنان بابت اتفاقات تلخ اين روزا


اینستاگردی


حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت: پشت هر كدوم از اين پيانوها نشستن و نواختن خودش داستان و حس ديگه اي داشت. ولي قبل از هر چيز بايد بگي من (ميتونم) قدرت اين كلمه بسيار است .

اینستاگردی

حجت الاسلام حسن خمینی در صفحه اینستاگرامش نوشت: خبر بسيار تلخ بود. و عجيب اينكه در عصر انفجار اطلاعات دير مطلع مى شويم." ستايش "دختر بچه افغانى آزار مى بيند و كشته مى شود.
از اين جهت هيچ فرقى بين افغانى و ايرانى نيست ولى شايد اين اتفاق اندكى تلخ تر و شكننده تر است. كسانيكه در غربت زيسته باشند و يا از "غربت كشيدگان" مصايب آن را شنيده باشند، در مى يابند كه اندوه و مصيبت در غربت سخت تر و دردناك تر است.
هر چند مى توان گفت برادران و خواهران افغانى ما در اين كشور كمتر احساس غربت مى كنند ولى باز نبايد غربت را دست كم گرفت. سر بسته بگويم كه ظلم ، حق كشى ، اجحاف و تعدى ، مليت و دين ندارند هر چند شرمندگى آن براى ما صاحب خانه ها مى ماند؛صاحب خانه هاى مسلمان و شيعيان على و فاطمه ، همان كه فرمود " الجار ثم الدار".
با خانواده ى "دختركم " كه مظلومانه روى در نقاب خاك كشيد ، همدردى مى كنم و براى برادران و خواهران افغانى خويش كه عمرى را با طعم تلخ آوارگى زيسته اند، يك زندگى با ثبات و آكنده از سربلندى و افتخار آرزومندم.

اینستاگردی


تتلو در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکس زیر نوشت: كنسرت امير تتلو خودتونو پيدا كنيد تو عكس 78

اینستاگردی

عبدالله اسکندری در صفحه  اینستاگرامش با انتشار عکس زیر نوشت: عكسى بيادگار ازپشت صحنه فيلم مادر زنده ياد على حاتمى استادمحمودكلارى. عبدى عزيز خانم عاطفه رضوى محمود بصيرى عكس ازاستاد ساعتى

اینستاگردی

بابک جهانبخش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام دوستان با محبتم آرزو مى كنم روزهاتون بخير و شادى سپرى بشندوستان بزرگوارم در ارتباط با آلبوم جديد خدمتتون عارضم كه در حال نهايى شدن و ميكس و مسترينگ اين مجموعه هستيم و نام اين آلبوم هم هنوز بصورت قطعى انتخاب نشده...تا اواخر ارديبهشت منتظر آلبوم جديد باشيد ! 


اینستاگردی


صفحه محمدرضا گلزار هم با تصویر زیر به روز شد.
اینستاگردی




انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
چرا نظرات رو منتشر نمیکنید. اگر منتشر نمیکنید چرا نظر خواهی میکنید ؟ پس پر واضحه که ازادی بیانی در کار نیست
آخرین اخبار