واردی: معترضین به کورس گنبد تهییج شده اند

مسئول کمیته انضباطی فدراسیون سوارکاری گفت: معترضین به کورس گتبد توسط برخی متخلفین تحریک و تهییج شدند.

زین العابدین واردی، معاون حقوقی فدراسیون سوارکاری در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: برخی از مالکین و چابکسواران به جریان کورس گنبد کاووس اعتراض داشتند. عده ای در این میان از این اعتراضات بهره برداری منفی کردند و با سخنان تحریک آمیز فضا را متشنج کردند. با سند و مدرک  ثابت می کنم کسانی که به این موضوعات دامن زدند در کمیته انضباطی فدراسیون سوارکاری محکومیت های انضباطی از جمله تخلفات دوپینگی دارند.

وی افزود پس از مسائل پیش آمده معاون استاندار و فرماندار گنبد کاووس جلسه ای باحضور معترضین، مربیان، مالکین و فرمانداران گنبد، آق قلا و بندر ترکمن برگزار کردند. من به همراه دو تن دیگر نیز به نمایندگی از فدراسیون در این جلسه حضور یافتیم. پس از گفت و گوهای فراوان به این نتیجه رسیدیم که معترضین در برخی موارد حق داشتند که فدراسیون متعهد شد آن ها را حل نماید اما در برخی موارد نیز خود فرمانداران به این نتیجه رسیدند که اعتراض ها هدایت شده است. در نهایت به یک نتیجه بینابینی رسیدیم.

مسئول کمیته انضباطی اظهار کرد رییس فدراسین سوارکاری به صورت مکتوب به فرماندار و مدیر کل ورزش و وجوانان اختیار داداند تا با هر کیفیتی نظارت و بازرسی اموراز جمله امور مالی، درآمدها، هزینه ها و...  را به دست بگیرند. در این صورت دیگر هیچ شکایتی از سوی این سیستم به فدراسیون قابل قبول نخواهد بود.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار