ساری،

معرفی دانشجويان نمونه

دانشجويان نمونه دانشگاه مازندران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون دانشجویی دانشگاه مازندران گفت : عباس محمدی در رشته شیمی، فائزه اسدپور در رشته معماری، زینب ناصری در رشته تربیت‌بدنی و سیدحسین موسوی در رشته علوم تربیتی به این جشنواره معرفی شدند.

ولی‌الله دبیدی افزود: جشنواره انتخاب دانشجویان نمونه کشوری، همه ساله در دانشگاه‌ها برگزار و نفرات برتر برای رقابت در سطح کشور معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ، تغییراتی در آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی این جشنواره در سال تحصیلی جاری و در سامانه مربوطه به وجود آمد گفت: دانشجویان بر اساس گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر می‌توانستند در این جشنواره شرکت و مدارک و مستندات علمی خود را از طریق سامانه جشنواره ثبت و ارسال کنند.

وی افزود : در دانشگاه مازندران، این روند از دی ماه آغاز شد و بر اساس اطلاع‌رسانی به عمل آمده، 29 نفر از دانشجویان این دانشگاه و موسسه‌های غیرانتفاعی استان نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام و مدارک مورد نظر را ارسال کردند.

معاون دانشجويي دانشگاه مازندران افزود: بر اساس آیین نامه، دانشجویان باید حداقل امتیازهای لازم در تمام بخش‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را کسب می‌کردند تا نفرات برتر هر گروه آزمایشی در هر مقطع، بتوانند در این جشنواره شرکت داده شوند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار