ساری،

آغاز کنفرانس ملی مهندسی الکترو مغناطیس

کنفرانس ملی مهندسی الکترو مغناطیس صبح امروز با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوشهر آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دبیر علمی کنفرانس ملی مهندسی الکترو مغناطیس ایران گفت : چهارمین کنفرانس الکترو مغناطیس ایران با هدف ارائه و بررسی نظریه های جدید الکترو مغناطیسی و گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه ، در دانشگاه علوم دریایی نوشهر در حال برگزاری است.

محمدرضا سهیلی فر ، الکترونیک و مخابرات دریایی ، مبانی نظری الکترو مغناطیس ، الکترو مغناطیس کاربردی ، سیستم های رادار و جنگ الکترونیک ، آنتن و انتشار امواج و اپتیک و فتونیک را از مهمترین محورهای این همایش اعلام کرد و افزود: نشست تخصصی بهداشت الکترو مغناطیسی نیز از بخش های جنبی این همایش دو روزه است.

به گفته او از دویست و 60 مقاله ارسالی به دبیرخانه این همایش ؛ 165 مقاله پذیرفته شد که 66 مقاله شفاهی و بقیه به شکل پوستر ارائه می شود.

در چهارمین کنفرانس ملی مهندسی الکترونیک مغناطیس ایران که به همت دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر و انجمن الکترو مغناطیس مهندسی ایران برگزار می شود پژوهشگران و مهندسانی از دانشگاه های علم و صنعت و خواجه نصیرالدین طوسی تهران ، دانشگاه های تبریز ، مشهد ، اصفهان ، کرمان ، نوشهر و علوم تحقیقات حضور دارند

مهندسی الکترو مغناطیس در حوزه های نظامی ، صدا و سیما ، بهداشت و محیط زیست کاربرد دارد.

سومین کنفرانس ملی مهندسی الکترونیک مغناطیس ایران پارسال در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.