یدیعوت آحارونوت مدعی شد:

توافق ایران و روسیه بابت موشک‌های اس-۳۰۰ نمادین است

یک روزنامه صهیونیستی نوشت: مادامی که سامانه اس-300 در خاک ایران و نه سوریه و لبنان باشد، تهدیدی برای تل آویو به شمار نمی آید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» در مطلبی نوشت: توافق ایران و روسیه بابت سامانه دفاع موشکی «اس -300» نمادین‌تر از یک تهدید واقعی است و مسکو هنوز این موشک‌ها را به ایران ارسال نکرده است ، هرچند که اسرائیل باید نسبت به افزایش امنیت خود در خاورمیانه به شدت رو به افزایش نظامی اطمینان یابد.

این روزنامه نوشت: مادامی که این موشک‌ها بعد از ارسال نیز در خاک ایران و نه سوریه و لبنان باشند، این توافق تسلیحاتی تنها پیامدهای سیاسی دارد و روسیه در تلاش برای چالش کشیدن ناتو و غرب است.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه روسیه هنوز ارسال موشک‌های اس -300 به ایران را تایید نکرده است و ادعای ایران در این زمینه به معنای اجرای واقعی این توافق تسلیحاتی نیست.

در خاتمه این مطلب آمده است: به نظر می‌رسد که ادعای جدید ایرانیان فرایند چانه زنی است . البته وجود سامانه اس -300 در مرزهای اسرائیل و در قلمرو سوریه و لبنان جنگنده‌های اسرائیل را به خطر می‌افکند.

پس لازم است با توجه به این که روسیه سرانجام توافق خود در این زمینه را با ایران اجرا می‌کند، تل‌آیو نیز رقابت تسلیحاتی در سطح منطقه را نادیده نگیرد و تا دیر نشده با آمریکا توافق دریافت کمک‌های نظامی را منعقد کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
این همه سلاح های پیشرفته که عربها دارند می خرند بطور قطع ویقین روزی بر علیه اسرائیل استفاده خواهند شد هر چند فعلا حکومتهای شکننده و حاکمان خود فروخته دارند . آینده محقق خواهد شد و آن وقت غرب پشیمان فروش تسلیحات پیشرفته خواهد شد بی گمان. به خاطر بسپارید.
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
اسراییل که در حدی نیست من بخوام براش وقت تلف کنم وراجع بهش نظربدم ولی تورو خدا عربها رو ببین واسه ما خط ونشون میکشند,,, آخه مگه داریم مگه میشه,,,ب پا حاجی ملک سلمون یه وقت نیفتی خدایی سنت هم بالاست بدجور حالت گرفته میشه,,,,,,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
اگر ایمان و تقوی و همت داشته باشی دنیا و دلها را فتح میکنی با سلاحا بی سلاح
اما اگر انبار سلاح جهان گردی و غیرت و همت و تقوی و ایمان را بیگانه گردی ............... منتظر باش که ویرانه گردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
مخفی نگاهداشتن نوع تسلیحات استراتژیک یکی از موارد راهبرد دفاعی کشورهاست لذا اسراییل جهت دانستن توان دفاعی و جنگ روانی علیه ما این ادعاها را مطرح میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
اسراییل داره غلط اضافی میکنه روسیه اس300 به ایران داده وبقيه هم طبق قرارداد تحویل میده تا الان چند تا از این سیستم وارد ایران شده. حالا اسراییل هر غلطی که میخاد بکنه. درضمن لیست خرید سلاحهای جدید و پیشرفته روسی که وزیر دفاع چندی قبل تحویل مقامات وزارت دفاع روسیه داد.که آنهم انشاالله به زودی تحویل ایران میده.باز هم اسراییلیهاوامریکاییها غلط اضافی بکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
چته بابا سکته نکنی یه وقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
مرگ بر اسرائیل ومتحدانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۵
خوشم میاد مقاومت جمهوری اسلامی ایران لحن اسرائیل را عوض کرده(البته مقاومت نه دیپلماسی )
آخرین اخبار