شریعتمداری در جلسه توسعه و سرمایه گذاران استان سمنان:

استان‌های كشور متصدی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهند شد

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: طبق بررسی‌ها یك یا دو استان به عنوان پایلوت با سپردن اختیارات ویژه، متصدی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهند شد.

استان‌های كشور متصدی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهند شد
به گزارش دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد شریعتمداری روز سه شنبه در جلسه توسعه و سرمایه گذاران استان سمنان افزود: در صورت موفقیت تعداد این استان ها در شش ماهه دوم سال افزایش خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: سال ٩٥ كه با تدبیر رهبر انقلاب اقتصاد محور شده است، فرصتی بزرگ برای توسعه همه جانبه كشور در اختیار قرار داده است.

شریعتمداری اقدام عملی از سطح ملی به منطقه ای را از مهم ترین اهداف و تدابیر دولت خدمتگزار دانست كه سفر رییس جمهوری به استان سمنان نقطه عطف و فرصتی بی بدیل برای تحقق این هدف خواهد بود.

معاون اجرایی رییس جمهوری به تامین شرایط و فعال سازی همه امكانات مالی ، سرمایه ای و انسانی برای توسعه كارآفرینی در سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره و تاكید كرد: باید این امر را در استان سمنان محقق كنیم.

وی با اشاره به توافق هسته ای ایران و قدرت های جهانی كه با تلاش های فرهیختگان كشور در حوزه سیاست خارجی به ثمر رسید، گفت: سال گذشته یكی از سخت ترین سال ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود كه ثمرات رویداد بزرگ، ارزشمند و تاثیر گذار برجام برای مردم ایران و منطقه در سال آینده بیشتر آشكار خواهد شد.

شریعتمداری همچنین در این جلسه پالایش فعالیت های سازمان های دولتی و دستگاه های اجرایی، تخصیص بودجه برای اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و حل مشكلات بخش های آب، محیط زیست، اشتغال و مسكن را از مهم ترین برنامه های دولت تدبیر و امید برای استان سمنان برشمرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار