شیراز؛

903 مأموریت اورژانس جهرم در طرح نوروزی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در طرح نوروزی امسال تعداد 903 مأموریت توسط پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان جهرم انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر رضا صحرائی گفت: در طرح نوروزی امسال تعداد 442 مأموریت شهری توسط پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان جهرم انجام شده است.
وی با اشاره به مأموریت‌های جاده‌ای اورژانس جهرم در نوروز امسال، افزود: از 464 مأموریت جاده‌ای تعداد 503 بیمار و مصدوم مداوا و به مراکز درمانی سطح شهرستان منتقل شدند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به ماموریت‌های انجام شده مرکز فوریت‌های پزشکی جهرم در روز 13 فروردین نیز گفت: 24 ماموریت شهری و 73 مأموریت جاده‌ای در این روز انجام شده است.
وی گفت: در مجموع تعداد 965 مأموریت شهری و جاده‌ای از ابتدای طرح نوروزی (26 اسفند) تا پایان این طرح (15 اسفند) توسط پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی جهرم انجام شده و به 906 بیمار و مصدوم رسیدگی شده است.
صحرائی با اشاره به کاهش 75 درصدی حوادث ناشی از سوانح جاده‌ای در نوروز امسال، خاطر نشان کرد: تلفات ناشی از تصادف جاده‌ای در شهرستان جهرم تنها یک مورد بوده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: 8 پایگاه جاده‌ای اورژانس در نوروز امسال به ارائه خدمات اولیه پزشکی به مسافران و شهروندان اقدام کردند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار