همدان؛

افتتاح طرحهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان

به مناسبت تاسیس بنیاد مسکن بهره برداری از طرحهای هادی در روستاهای میلاد جرد و قاسم آباد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار افتتاح طرحهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدانگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت : برای اجرای این 2 طرح 6 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل منابع ملی و استانی هزینه شده است.


آقای امیری با بیان اینکه با اجرای این طرحها حدود 9 هزار نفر از ساکنان این دو روستا از مزایای دو طرح برخودار شدند افزود : این طرحها شامل آسفالت ریزی مسیر روستا ساماندهی مزار شهدا ، کف برداری و زیرسازی مسیر جدول گذاری است.

وی گفت : استان همدان برخوردار از 941 روستای دارای سکنه است که حدود 700 هزار نفر از جمعیت این استان در این روستاها ساکن هستند .

 استان همدان برخوردار از 941 روستای دارای سکنه است که حدود 700 هزار نفر از جمعیت استان در این روستاها ساکن هستند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهسازی  و اجرای طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار را در دستور کار قرار داده است.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 21 فرودین ماه سال 1358 با فرمان مبارک امام خمینی(ره) با هدف تامین مسکن برای محرومان و فقر زدائی از جامعه روستایی تشکیل شد.

این نهاد انقلابی در طول سالیان بعد از پیروزری انقلاب اقدامات چشمگیری در زمینه ساخت مسکن برای محرومان، بهسازی و مقاوم سازی واحد های مسکونی روستائی و همچنین اجرای طرحهای هادی در روستاها داشته است.

با نگاهی اجمالی به عملکرد بنیاد مسکن استان در زمینه اجرای طرح هادی  و مقایسه آن با میانگین کشوری می توان گفت : عملکرد استان  12 درصد بیشتر است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار