ادامه‌دار بودن ساخت و سازهای عجیب و غریب در منطقه یک تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساخت و سازهای عجیب و غریب همچنان در منطقه 1 شهر تهران ادامه دارد به همین دلیل این امر باید بررسی شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسین مختاباد عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر با بیان این‌که ساخت و سازهای عجیب و غریب در منطقه 1 تهران ادامه دارد، اظهار داشت: این امر باید بررسی شود چرا که آن‌ها نمی‌توانند بدون مجوز فعالیت کنند.

وی با بیان این‌که ساخت و سازها در شهر تهران باید بر اساس ضوابط و مقررات جدید ساخته شود، افزود: عده‌ای می‌گویند که برخی از مجوز‌ها را در سال‌های قبل گرفتند در حالی که این امر قلابی است چرا که یک سازنده نمی‌تواند بیشتر از مقدار دو سال از پروانه ساخت وساز خود ساختمانی بسازد.

مختاباد با اشاره به شنیده‌هایی مبنی بر واگذاری موزه هنرهای معاصر به بنیاد رودکی تصریح کرد: این امر اقدامی غیر قابل قبول است چرا که موزه‌ هنرهای معاصر گنجینه ملی کشور بوده و متعلق به  همه مردم ایران است در حالی که واگذاری موزه به بنیاد رودکی که حدود هشت از ساخت آن می‌گذرد و برای برگزاری یک ارکستر سنفونیک با مشکلات زیادی مواجه است کار درستی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران از رئیس جمهور خواستار شد تا این موزه معاصر اگر مشکلاتی دارد با کمک شهرداری تهران حل شود چرا که تابلو‌هایی که در این موزه وجود دارد میلیارد‌ها ارزش دارد و واگذاری آن به یک بنیاد کار درستی نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار