تبریز؛

معرفي تبريز 2018 در نمايشگاه بين المللي گردشگري باكو

معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي از آمادگي استان براي حضور در نمايشگاه بين المللي گردشگري خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حمزه زاده اظهار كرد: شركت در نمايشگاه بين المللي باكو فرصت مناسبي براي گسترش تعاملات در خصوص معرفي ظرفيت ها فراهم مي كند.

وي هدف از شركت در اين نمايشگاه را معرفي ظرفيت هاي گردشگري استان با محوريت تبريز 2018 عنوان كرد و افزود: آذربايجان شرقي با حضور نمايندگاني از اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، شهرداري ، دانشگاه علوم پزشكي تبريز و دفاتر خدمات مسافرتي در اين نمايشگاه شركت مي كند.

حمزه زاده در خصوص محتواي غرفه آذربايجان شرقي در نمايشگاه باكو گفت: قرار است با توزيع اقلام فرهنگي از جمله نقشه، بروشور، كتابچه گردشگري، پوستر و كتاب هاي نفيس به زبان آذري جاذبه هاي آذربايجان شرقي را به ساير كشورهاي حاضر در اين نمايشگاه معرفي و هم چنين با نمايش آثار شاخص صنايع دستي استان، توانمندي هاي هنري استان را به كشورهاي حاضر در اين نمايشگاه بشناسانيم.

وي اضافه كرد: آذربايجان شرقي، اردبيل و ماكو به عنوان نمايندگان ايران در نمايشگاه باكو حضور فعال خواهند داشت.

نمايشگاه گردشگري باكو تحت عنوان 'اِي آي تي اِف' هر سال به صورت تخصصي در حوزه گردشگري برگزار مي شود و اين دومين سال حضور آذربايجان شرقي در اين نمايشگاه به منظور شناساندن جاذبه هاي گردشگري استان است

نمايشگاه بين المللي گردشگري باكو از 19 تا 21 فروردين در شهر باكو پايتخت جمهوري آذربايجان برگزار مي شود.

انتخاب شهر نمونه گردشگري كشورهاي اسلامي از سال 2015 و به پيشنهاد سازمان كنفرانس اسلامي معروف به سازمان همكاري كشورهاي اسلامي كليد خورد.

پيش از اين شهرهاي قدس و قونيه به ترتيب به عنوان شهرهاي نمونه گردشگري سال هاي 2015 و 2016 انتخاب شده بود و شهرهاي مدينه و تبريز نيز به عنوان شهرهاي نمونه گردشگري سال هاي 2017 و 2018 انتخاب شده اند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار