تبریز؛

افزایش 12 درصدی تردد نوروزی از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان آذربایجان شرقی گفت:در تعطیلات نوروزی 83هزار و 700 نفر مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی جلفا - نخجوان و نوردوز - ارمنستان تردد کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛باقرجوان  افزود: دراین مدت 47 هزار مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی جلفا - نخجوان تردد کردند.

وی با اشاره به افزایش 12 درصدی تردد نوروزی از این پایانه مرزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گفت: از این تعداد 16هزار مسافر ایرانی و 31 هزار مسافر خارجی بودند.

وی همچنین با اعلام اینکه در مدت یادشده بیش از 36 هزار و 700 مسافر از مرز نوردوز - ارمنستان تردد کردند، گفت: تردد از این پایانه مرزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 51درصد افزایش نشان می دهد.

باقرجوان گفت: 17 هزار و 700 تردد ثبت شده در این پایانه مرزی در نوروز امسال ورودی و 19هزار تردد ثبت شده خروجی بود.

وی همچنین از تردد بیش از 11میلیون و 200هزار خودرو در تعطیلات نوروزی 1395 در محورهای آذربایجان شرقی بر اساس اطلاعات دریافتی از 78 دستگاه ترددشمار آنلاین مستقر در محورهای مختلف استان خبرداد.

باقرجوان گفت: در مدت یاد شده محور رفت و برگشت تبریز - ایلخچی با تردد بیش از یک میلیون و 400 هزار خودرو و محور رفت و برگشت تبریز - صوفیان با تردد بیش از780 هزار خودرو پرترددترین محورهای استان بودند.

وی با اشاره به اینکه روزهای 5، 6 و 7 فروردین در تعطیلات نوروزی امسال بیشترین تردد ثبت شده است، خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی سال گذشته 12 میلیون تردد خودرو در محورهای استان ثبت شد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار