تبریز؛

خسارت 220 میلیارد تومانی برف آخر سال به کشاورزان آذربایجان شرقی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بارش برف و کاهش دما در روزهای پایانی سال گذشته ،220 میلیارد تومان به باغات اذربایجان شرقی خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛فتحی افزود: 198 میلیارد تومان نیز از بابت خسارت سرمازدگی در دیگر روزهای سال 94 به کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده بودند پرداخت شده است.

وی با انتقاد از پرداخت نکردن به موقع خسارات وارده به کشاورزان و باغداران ،دیر کرد در پرداخت غرامت را از اصلی ترین عوامل کاهش سطح بیمه کشاورزی در سالجاری عنوان کرد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به بارش های امروز و دیروز برف و باران در آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه کاهش دما به خصوصی را شاهد نبودیم براورد اولیه ما آن است که خسارت به دلیل سرمازذگی به کشاوزان وارد نشده و تنها سنگینی ناشی از بارش برف موجب شکسته شدن تعداد محدودی از درختان میوه استان شده است.

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۸ تير ۱۳۹۵
سلام وخسته نباشید من از باغداران آذربایجان شرقی میانه هستم چرا غرامت باغداران سیب رو هنوز پرداخت نکردن سال95هم ررسید چرا بیمه بد قولی میکنه ممنون میشم جواب بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
سلام و خسته نباشید من از باغداران شهرستان میانه هستم سال نود چهار که غرامتی دریافتنکردم سال نود و پنجم رسید هنوزم ددریافت نکردم بیمه چرا بدقولی میکند ممنون میشم جواب بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
سوال
اگه باغی بیمه نباشه و سرمازده بشه دولت به باغدار خسارت پرداخت میکنه یا نه ؟
آخرین اخبار