اصفهان؛

حضور فولاد مبارکه اصفهان در بازارهای جهانی

فولاد مبارکه اصفهان در سال 94 یک میلیون و 793 هزارتن صادرات داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون فروش و بازاريابي فولاد مبارکه اصفهان اظهار داشت:با تلاش و همکاري واحدهاي مختلف سازمان و حمايتهاي مدير عامل محترم، شرکت فولاد مبارکه درسال گذشته موفق شد فراتر از اهداف برنامه ريزي شده سالانه (1.5 تن در سال)، یک میلیون و 793 هزارتن انواع محصول را به بازارهاي جهاني صادر کند.

محمود اکبري درخصوص بازارهای جهانی گفت:این سازمان در سال 94 توانست کشورهای اروپايي، خاورميانه، خاوردور و آفريقا را پوشش دهد و بيش از 65 درصد از محصولات را به بازار اروپا صادر کند همچنین موفق به حضور در بازارهاي جديد، در کشورهاي مراکش،الجزاير ، لهستان و ترکمنستان شد.

وي تصريح کرد: يکي ديگر از نکات برجسته و عملکرد موفقيت آميز فولاد مبارکه در زمينه صادرات، افزايش سهم فروش به مصرف کنندگان نهايي بوده است بطوريکه بيش از 60 درصد از صادرات شرکت به مصرف کنندگان نهايي انجام ميگيرد.

معاون فروش و بازاريابي فولاد مبارکه اصفهان افزود:فولاد مبارکه در ماه گذشته در زمينه صادرات به رکورد ماهانه جديدي دست يافت به طوری که ميزان 393هزار تن انواع محصولات فولادي و اسلب به بازارهاي جهاني صادر کرد.

گفتنی است ترکیب محصولات صادراتي شرکت فولاد مبارکه اصفهان شامل برکلاف و ورق گرم، کلاف سرد و اسيدشويي ،محصولات گالوانيزه و اسلب توليدي است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.