ارومیه؛

برگزاری جشنواره انیمیشن با موضوع «معلم من» در آذربایجان غربی

اولین جشنواره استانی انیمیشن با موضوع «معلم من» ویژه دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛«شهروز الهوردی زاده» رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان استان با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره با هدف تجلیل از مقام شامخ معلم که از اهداف اصلی جشنواره در ایام بزرگداشت مقام معلم، ایجاد بستری مناسب برای شناسایی و پرورش استعداد ها و توانمندیهای دانش اموزان در زمینه انیمیشن و پویا نمایی، ارتقاء سطح اگاهی و بینش و تجربه دانش آموزان در عرصه فعالیت های دیجیتالی در بین دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه استان و هنر جویان هنرستان های فنی حرفه ای و کارودانش برگزار می گردد.

رئیس اداره استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان استان افزود: در این راستا دانش آموزان می توانند آثار خود را با موضوع «معلم من» به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

این مقام مسئول گفت: دانش آموزان علاقه مند می توانند آثار خود را تا پایان روز دوشنبه مورخ 30 فروردین 95 به ایمیل دبیرخانه farzanegan43 -g@mihanmail.ir ارسال نمایند.

الهوردی زاده خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند آخرین اخبار مربوط به جشنواره را از سایت دبیرستان استعداد های درخشان فرزانگان نقده دوره اول متوسطه به نشانی farzanegan.edu2943.ir مشاهده نمایند

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.