در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اجرای مديريت گردشگری پايتخت در انتظار تصويب شورای شهر تهران

دبيركميته گردشگری و ميراث فرهنگی شورای شهرتهران گفت:قبل از نوروز ٩٥ طرح اجرای هميشگی مديريت شهری به صورت لايحه به شورای شهرتهران ارائه شد كه پس از تصويب درشورا اجرا می شود.

اجرای مديريت گردشگری پايتخت در انتظار تصويب شورای شهر تهرانهدايتی دبير كميته گردشگری و ميراث فرهنگی شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جزيئات اجرای طرح میهمان تهران اظهار داشت: اجرای طرح ميهمان تهران مجموعه اقدامات شهرداری جهت استقبال از ميهمانان برای معرفی سيمای تهران جهت جذب توريست گردشگری داخلی و خارجی است.

وی با بيان اينكه متأسفانه تاكنون تهران به عنوان مقصد گردشگری شناخته نشده است، گفت: در پايتخت بالغ بر ٢٥٠ جاذبه ميراثی وجود دارد كه در تلاش هستيم به عنوان يك پتانسيل عظيم جهت جذب گردشگر و درآمدزايی از آن بهره مند شويم.

دبير كميته گردشگری و ميراث فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به اجرایی شدن طرح میهمان تهران استقبال بسيار خوبی در نوروز ٩٥ از تهران صورت گرفت، بيان كرد: پل طبيعت به دليل فضای زيبا و مجموعه عباس آباد پربازديدترين مناطق در اين ايام بودند.

**شكل گيری مراكز اسكان در ٨ نقطه از پايتخت 

وی با بيان اينكه در  طول چهار سالی كه مراكز اسكان در تهران داير شده است، اظهار داشت: در سال ٩٥ تعداد اين مراكز از ٨ عدد افزايش پيدا نكرد اما با كيفيت بيشتری خدمت به مردم ارائه شد.

دبير كميته گردشگری و ميراث فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص اينكه اجرايی شدن اين طرح در طول سال نيز صورت می گيرد، گفت: قبل از نوروز ٩٥ طرح اجرای هميشگی مديريت گردشگری پايتخت در طول سال به صورت لايحه به شورای شهر تهران ارائه شد كه پس از تصويب در شورا عملياتی و اجرا می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار