عید نوروز را من به خانه بردم

رضا فیاضی گفت: عید نوروز را به خانه آوردم و شروع به چیدن سفره هفت سین کردم و تا قبل از آن خانواده ما با عیدفطر را عید اصلی می‌دانست.

رضا فیاضی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برنامه‌های خود در این روزها چنین گفت: من در حال حاضر نمایش نامه ای نوشتم به نام «زن و شوهری با قامت متوسط» دو فیلم‌ نامه هم آماده دارم که به دنبال یک حامی مالی هستیم.

با توجه به نزدیک شدن به نوروز وی درباره ایام عید این چنین گفت: من دوران کودکی خود را در خوزستان زندگی کرده‌ام که آنها عید فطر را عید اصلی می‌دانستند و زمانی که من به حدی از بلوغ رسیدم، عید نوروز را به خانه آوردم و شروع به چیدن سفره هفت سین کردم و تا قبل از آن با این مفهوم فاصله داشتم و بسیار از این موضوع استقبال شد و در حال حاضر هم تا زمانی که من به آنجا سفر نکنیم این اتفاقات نمی‌افتد.

فیاضی درباره سفره هفت سین عنوان کرد: این موضوع را جدی می‌گیرم و سبزه و ماهی رو خیلی دوست دارم، البته سکه‌های طلایی هم جای خود را دارند.

این بازیگر در ادامه از آرزوی خود در لحظه تحویل سل گفت: آرزو می‌کنم مردم ایران روزگار خوشی را پشت سر بگذارد و جیب همه همیشه پر از پول باشد و سالی پر از موفقیت پیش روی آنها باشد به دلیل مردم ما به هوای تازه نیاز دارند و سالی باشد که غم و غصه‌ها از بین می‌رود مثل بسیاری از همکاران هم سن و سال من دچار بیکاری هستند و خانه نشین شده‌اند که امیدوارم این موضوعات به زودی حل و معضل شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار