ساری،

آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی با موج دوم سفرهای نوروزی

با موج دوم سفرهای نوروزی جاده های هراز و کندوان یک‌ طرفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: جاده های هراز و کندوان امروز جمعه 6 فروردین‌ ماه یک ‌طرفه شد.

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از جاده کرج ، چالوس ممنوع است.

وی گفت : رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 6 فروردین ماه 95 تا ساعت 3 بامداد روز شنبه هفتم از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه 6 فروردین تا ساعت سه بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‌سمت کرج به‌صورت یک ‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع کامیون تا ساعت 2 بامداد روز هشتم فروردین‌ ماه 95 از جاده هراز ممنوع اعلام شده است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه جمعه 6 فروردین ماه از ساعت 13 تا 2 بامداد روز شنبه از رودهن به آب‌اسک ممنوع است.

وی گفت: با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت دو بامداد روز شنبه از آب‌اسک به رودهن به ‌صورت یک ‌طرفه است.

وی افزود: رفت و آمد انواع تریلی و کامیون تا ساعت دو بامداد روز هشتم فروردین 95 از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی تأکید کرد: تمام رانندگان وسایل نقلیه با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.