ترکیه: مبارزه با تروریسم با قاطعیت ادامه می‌یابد/ نوروز عید صلح و دوستی

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه نوروز را عید صلح و دوستی دانست.

ترکیه: مبارزه با تروریست با قاطعیت ادامه می‌یابد/ نوروز عید صلح و دوستیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه ملیت چاپ ترکیه ، ابراهیم کالین  - سخنگوی ریاست جهوری ترکیه - دیروز در سخنانی در بنیاد پژوهش های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی آنکارا با اشاره به حملات تروریستی اخیر در آنکارا و استانبول گفت : ترکیه در روزهای اخیر هدف گروه های تروریستی مختلف قرار گرفته است. نام این سازمان ها پ ک ک ، داعش و یا هرچه باشد ، مبارزه با این گروه ها به قاطعانه ترین شکل ادامه خواهد یافت. 

وی (‌با اشاره به وقایع خشونت آمیزی که به بهانه نوروز در ترکیه روی داد ) گفت : نوروز عید زیستن در کنار همدیگر است. ما در مقابل کسانی که تلاش می کنند ، نوروز را تبدیل به ابزار نفرت کنند ، همچنان تاکید خواهیم کرد که نوروز عید انسانیت است. 

کالین گفت : نوروز عید صلح ، زیستن در کنار همدیگر ، زندگی دوباره و زندگی بخشیدن است. من این عید را به همه ترک ها ، کردها و همه ملت هایی که نوروز را جشن می گیرند ، تبریک می گویم. 

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در بخش دیگری از سخنان خود اسلام ستیزی را نوعی نژاد پرستی توصیف کرد و با انتقاد از بی توجهی کشورهای اروپایی و آمریکا به این مسئله گفت : اسلام ستیزی را باید نژاد پرستی دانست و به صورت جدی برای حل این مسئله تلاش کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار