در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ظرفیت قابل توجه استان تهران برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی

رئیس ستاد مدیریت و برنامه ریزی استانداری تهران گفت: استان تهران، در حوزه‌های اجتماعی ، ورزشی، بهداشت ،درمان و سلامت ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی دارد.

نعمت اله ترکی رئیس ستاد مدیریت و برنامه ریزی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ظرفیت استان تهران در بخش سرمایه گذاری اظهار داشت: برای جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی در سطح استان تهران از 78 کشور در این حوزه دعوت به همکاری شد.

وی افزود: 204 کشور در بخش سرمایه گذاری داخلی و خارجی در سطح استان تهران تاکنون برای بازدید از پروژه‌هایی که قابل سرمایه گذاری است، انتخاب و دعوت شده‌اند.

رئیس ستاد مدیریت و برنامه ریزی استانداری تهران ادامه داد: اولویت حوزه سرمایه گذاری هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی نحوه پشتیبانی و پیگیری در خصوص اطلاعات در جهت تعریف و اجرایی شدن پروژه‌ها است.

ترکی بیان کرد: کارشناسان 10 کشور در جهت سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف تاکنون در خصوص در اختیار گذاشتن اطلاعات وارد کشور شدند.

 وی افزود: کشور ایتالیا در جهت سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان و سلامت اعلام آمادگی کرده و همچنین در بحث توریست درمانی فضاسازی بسیار خوبی را ایجاد خواهیم کرد.

رئیس ستاد مدیریت و برنامه ریزی استانداری تهران ادامه داد: در خصوص پنل‌های خورشیدی، کشور آلمان در جهت تولید انرژی در حال انعقاد قرار دارد با وزارت نیرو است و همچنین واگذاری زمین در جهت انجام این پروژه نیز صورت گرفته است.

ترکی گفت: با رویکرد دولت و رفع تحریم‌ها از سال 95 می‌توان گام خوبی را برای ورود به بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاری داخلی- خارجی برداریم.

انتهای پیام/                    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار