همدان؛

شدت وزش باد در همدان به ۷5 کیلومتر بر ساعت می‌رسد

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به فردا شدت وزش باد در همدان به ۷5 کیلومتر بر ساعت می‌رسد، گفت: دمای هوای همدان تا پایان هفته ۸ درجه سانتی‌گراد کاهش می‎یابد و احتمال سرمازدگی سردرختی‌ها و محصولات کشاورزی وجود دارد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛نادر پیرتاج‌ از ورود سامانه بارشی جدیدی به آسمان استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر آسمان استان همدان نیمه ابری است و به تدریج از بعدازظهر افزایش ابر همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق پیش‎بینی می‌شود.

وی افزود: در این وضعیت هوا وزش شدید باد و گاهی بارش بارش تگرگ نیز پیش‎بینی شده است و این وضعیت تا اواخر فردا سه‌شنبه 25 اسفند ماه نیز ادامه دارد.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه براساس پیش‎بینی نقشه‌های هواشناسی روز پنج‌شنبه نیز احتمال بارش باران در برخی نقاط استان می‌رود، بیان کرد: در طول روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه شاهد وزش شدید باد در برخی نقاط استان خواهیم بود.

پیرتاج‌همدانی افزود: دمای هوای استان همدان در طول 72 ساعت اخیر تا حدودی کاهش می‎یابد اما از روز پنجشنبه به بعد به طور محسوسی دمای هوا بین 4 تا 8 درجه سانتی‌گراد کاهش می‎یابد.

وی عنوان کرد: براین اساس اواخر هفته احتمال سرمازدگی برخی از سردرختی‌‍‌ها و محصولات کشاورزی در استان همدان پیش‎بینی می‌شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اظهار داشت: دمای هوای همدان دیشب ی6 درجه بالای صفر بود و امشب نیز تغییر دمای محسوسی را شاهد نخواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.