افزایش بازدید دانشگاه‌های علوم پزشکی برای رصد جدی‌تر موارد غیر بهداشتی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در دوره‌ی اجرای طرح تحول سلامت به علت افزایش دقت در بازرسی‌ها، موارد غیر بهداشتی با جدیت بیشتری پیگیری می‌شوند.

جنیدی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از تشکیل کمیسیون ماده‌ی 11 تعزیرات در هر ماه خبر داد و گفت: جلسه‌ی کمیسیون ماده‌ی 11 تعزیرات در دانشگاه علوم پزشکی ایران هر ماه برگزار می‌شود که به بررسی تخلفات بهداشتی اماکن تحت پوشش این دانشگاه می‌پردازد. خوشبختانه در سال جاری آمار خوبی از مراکز بهداشتی تحت پوشش این دانشگاه در کمیسیون ارائه شده است. 

وی افزود: تمام موارد تخلفاتی که در کمیسیون مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد می‌بایست برای مشخص شدن حکم سازمان تعزیرات به این سازمان معرفی شوند البته تعداد مراکزی که مورد بازرسی قرار گرفتند نسبت به دوره‌های قبل از اجرای طرح تحول سلامت افزایش یافته است. 

جنیدی علت این افزایش آمار را اینگونه توضیح داد: امسال در امر بازرسی‌ها تشدید عملیات را اعمال کردیم و بازدیدها را افزایش دادیم. این امر به علت اجرای طرح تحول سلامت است، که به همت دولت و وزارت بهداشت شاهد تاثیر روزافزون آن در امر بهداشت و درمان هستیم. در طول دوره‌ی اجرای طرح تحول سلامت بازرسی‌ها افزایش یافته که طبیعتا این افزایش در دقت بازدیدها موجب می‌شود موارد غیر بهداشتی و یا غیر بهسازی شده‌ی بیشتری را کشف کنیم و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم این دقت را نیز به مراتب افزایش دهیم. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار