بسته اینستاگردی(185)؛

سفره هفت سین وزیر ارتباطات/تمجید پرستویی از حاج قاسم ها/سلفی یهویی ضیاء با صدای پای بهار

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


محمود واعظی وزیر ارتباطات تصویری از سفره هفت سین سال وزارت را منتشر کرده و از استقبال هیئت روسی نسبت به این سفره گفته است.

وی در پست خود نوشت: امروز و در حاشیه دیدار با الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه و نماینده کمیسیون همکاری مشترک اقتصادی ایران و روسیه در وزارت ارتباطات، سفره هفت سین تدارک دیده شده در سالن ورودی وزارت نظرشان را جلب کرد. همکاران بنده توضیحاتی را برای ایشان و هیات همراه در مورد وجه تسمیه این سفره و دلایل هر وسیله دادند که مورد استقبال و جلب توجه آنها شده است و عکس یادگاری نیز با سفره انداختند.


حمید بعیدی نژاد اینستاگرام خودش را با روشن شدن بحث هسته ای و موشک های ایرانی در مذاکرات به روز کرده است.

وی در پست خود نوشت: برجام و قطعنامه 2231 شوراي امنيت قاعده بازي در خصوص بحث هسته اي و حتي موشكي ايران را روشن كرده است. در برجام اصلا به بحث موشكي ايران پرداخته هم نشده است و اين البته اتفاقي نبوده است. ايران هيچگاه در زمان مذاكرات نپذيرفت كه بحث موشكي بخشي از موضوعات مذاكره باشد چرا كه عميقا اعتقاد داشت كه بحث مربوط به توان دفاعي ايران از جمله از طريق توسعه توان موشكهاي متعارف از چارچوب برجام خارج است. طرفهاي پنج بعلاوه يك نهايتا اين امر را پذيرفتند. 


مراسم اکران فیلم سینمایی بادیگارد، آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا شب گذشته با حضور ابراهیم حاتمی کیا در دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار شد. حال اینستاگرام منتسب به حاج قاسم سلیمانی سخنان پرویز پرستویی که نقش حاج قاسم را ایفا کرده است منتشر کرده است.

در این پست آمده است: پرستویی در این مراسم با بیان این که تصور پایان جنگ، اشتباه است اظهار کرد: خیلی از ما فکر می کنیم که جنگ تمام شده اما من بارها گفته ام که این گونه نیست و جنگ هنوز ادامه دارد. اگر جنگ تمام شده بود امروز قاسم سلیمانی ها پشت میزهایشان نشسته بودند نه این که در سنگرها جانشان را کف دست بگیرند و بجنگند.



الهام پاوه نژاد از دنیای این روزهای خودش گفته است.

وی در پست خود نوشت: دنياي اين روزهاي من.....این بار من خریده‌ام نقد تو را کشیده‌ام ناز تو را به دیده ام ای بر رخت ستاره نشسته این بارمن که دیده‌ام وصل تو را برگزیده‌ام از من و ما بگو چرا تا کی زنم بر این در بسته این بار من که خوانده‌ام رمز تو در ستاره هاراز نهان من بگو با من تمام ماجرارؤیای صادقی در جان عاشقی لیلای کاملی اتمام عاقلی تا آستان کٌویت من پا نهاده بودم دستم به حلقه‌ی در دل با تو داده بودم دست و دلم که دیدی پایم چرا بُریدی رویای صادقی در جان عاشقی لیلای کاملی اتمام عاقلی نیمی زمینی‌ام نیم آسمانی‌ام محتاج پَر زدن مجنون آنی‌ام گفتم ببینمت گفتی که صبر صبرای آفتاب حسن برون آ دمی ز ابر..



رامبد جوان اینستاگرام خودش را با پیام تسلیت به بلند قامتان کشور به روز کرده است.

وی در پست خود نوشت: درگذشت رضا ابراهيمى، مربى سابق تيم ملى واليبال و حال حاضر پیکان را به دوستدارانش و جامعه ورزش تسليت ميگم.



علی ضیا سلفی خودش را با صدای پای بهار منتشر کرده است.

وی نوشت: سلفی با صدای پای بهار همین الآن یهویی.

پرویز پرستویی هم اینستاگرام خودش را دل نوشته ای به روز کرده است.

وی در پست خود نوشت: باران که شدى مپرس ، اين خانه ى کيست..سقف حرم و مسجد و ميخانه يکيست..باران که شدى، پياله ها را نشمار...جام و قدح و کاسه و پيمانه يکيست...باران ! تو که از پيش خدا مى آیی توضيح بده عاقل و فرزانه يکيست...بر درگه او چونکه بيفتند به خاک شير و شتر و پلنگ و پروانه يکيست با سوره ى دل ، اگر خدارا خواندىحمد و فلق و نعره ى مستانه يکيست اين بى خردان،خويش ، خدا مى داننداينجا سند و قصه و افسانه يکيست از قدرت حق ، هرچه گرفتند به کاردر خلقت حق، رستم و موریانه يکيست گر درک کنى خودت خدا را بينى درکش نکنى , کعبه و بتخانه يکيست. 



حدیث میر امینی تصویری از بهار زیبا را منتشر کرده است.

وی نوشت: بهار زیباست.

نادر سلیمانی هم تصویری از یک سریال قدیمی را منتشر کرده است و اسم سریال را از کاربران خود جویا شده است.

كدوم سريالِ؟ اسم من تو اين سريال چى بود؟كى يادشه؟ 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار