بسته اینستاگردی(178)؛

قدیمی ترین دوست حسام نواب صفوی/سنجابهای لیلا اوتادی/ثمره عشق رضا صادقی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


محمود واعظی اینستاگرام خودش را به نسل جدید شبکه های اجتماعی و همگانی شدن این شبکه های بومی و غیر بومی اختصاص داده است.

وی در پست خود نوشت: شبکه های اجتماعی، به عنوان نسل جدیدی از پایگاه های اینترنتی از یک طرف به دلیل ورود به بخش بزرگی از زندگی فردی و اجتماعی کاربران و اثرگذاری بر فعالیتهای مختلف روزمره آنها، و از طرف دیگر مزیتها و کارکردهای چندگانه و مهم این ابزار در زندگی شان امکان حذف یا مسدود ساختن آن را دور از ذهن و غیرکاربردی کرده است. به همین دلیل و با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید در توانمندسازی شبکه ها به جای مسدودسازی و محروم کردن جامعه از این ابزار مهم بر آن شدیم تا بار دیگر از توانمندی و تخصص نخبگان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در زمینه ایجاد و اجرای شبکه های اجتماعی و ارتباطی حمایت کنیم. ما می توانیم با مهیا کردن بسترهای لازم برای متخصصان و فعالان این حوزه و حمایت از محصولات بومی، زمینه همگانی شدن شبکه های اجتماعی بومی با قابلیت نمونه غیربومی را در کشور فراهم سازیم.




معصومه ابتکار پست اینستاگرامی خودش را به پیگیری های مهم خودش، واردات چوب اختصاص داده است.

وی در پست خود نوشت: موضوع واردات چوب با جدیت دنبال می شود این هفته از پیگیری های مهمی که داشتم موضوع واردات چوب برای جلوگیری از تخریب جنگل های کشور بود. کارگروه سازوکارهای اجرایی رفع موانع واردات چوب با رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حفظ نباتات، دانشگاهیان و انجمن کارفرمایان صنایع چوب تشکیل شد. در این جلسه با توجه به اهداف برنامه ششم توسعه مبنی بر حفاظت از جنگل ها و توافقات صورت گرفته برای واردات چوب که از چندی قبل دنبال می شده، پیش نویس دستورالعمل واردات چوب جهت ارائه به کمیسیون زیربنایی دولت و تصویب و ابلاغ توسط هیات وزیران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. قرار شد به این پیش نویس که براساس برنامه اقدام مشترک سازمان های حفاظت محیط زیست، جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، حفظ نباتات و وزارت صنعت، معدن و تجارت با محوریت رفع موانع واردات چوب تهیه شده، پیوستی مبتنی بر تقسیم وظایف دستگاه های مرتبط در این زمینه، همچنین جدول زمان بندی برای این اقدامات افزوده شود. البته به موازات این تصمیم، حمایت از واحدها و مراکز تولیدی نیازمند به چوب نیز مدنظر بوده و قرار شد در پیش نویس مذکور از هر گونه آسیب به بخش تولیدی مربوطه مطابق ضوابط و مقررات جاری کشور جلوگیری شود.این پیش نویس به زودی نهایی می شود.




صفحه منتسب به سردار سپاه پاسداران در اینستاگرام تصویری قدیمی را از وی به همراه فرمانده ارتش پاکستان منتشر کرده است.

در این پست نوشته شده: حاج_قاسم سليماني و فرمانده ارتش پاکستان







مهراب قاسم خانی از دغدغه این روزهای خود گفته و از کاربران خواسته تا به او کمک کنند.

وی در پست خود نوشت: يه كم احتياج دارم به كمك و همفكريتون. راستش از بعد از ماجراى حركت خوشگل شما براى هزينه هاى درمان سارا، شايد بيشتر از دويست سيصد تا پيغام براى من اومده از عزيزانى كه نياز به كمك دارن. خيلى ها هم عكس هايى به عنوان سند و مدرك ميفرستن. الان كاملاً گيج شدم و نميدونم چيكار كنم. از يه طرف دلم ميخواد به همه شون كمك كنم، از طرف ديگه نه خودم چنين توانى دارم و نه ميتونم روزى سه تا پست بذارم و از شما كمك بخوام. فقط پيغام ها رو ميخونم و از ترسم جواب نميدم. نميدونم چى بايد جواب بدم... اصلاً جوابى ندارم كه بدم. به نظرتون چيكار ميتونم بكنم؟ يا شايد بهتره بگم چيكار ميتونيم بكنيم با هم؟ چطورى ميتونيم به يه تعداد خيلى بيشترى كمك كنيم قبل از پايان سال؟ چطورى ميتونيم اولويت بندى كنيم؟ اصلاً چه خط كشى هست براى اين كه معلوم بشه اولويت با كيه؟ چطور ميشه يه حسابى باز كنيم كه ورودى و خروجيش معلوم باشه؟ چطور ميشه نظارت كرد اين حساب رو كه كسى كه كمك ميكنه به سلامت اون اطمينان داشته باشه؟ اصلاً ميشه همون حركت رو يه بار ديگه و اين بار براى يه تعداد بيشترى انجام بديم؟ ميتونيم شب عيد تعداد زيادى رو خوشحال كنيم؟ دوست دارم بدونم نظرتون رو..



حسام نواب صفوی قدیمی ترین دوست خود از کودکی تا الان را معرفی کرده است.

وی در پست خود نوشت: در اوج جنگ و خونريزي با هراس اينكه هر لحظه ممكن است هدف تير دشمن قرار بگيري ميتوان قطعه اي نواخت و همه چيز يادت برود . پيانو هميشه قديميترين دوست من بوده و هست تنها دوستي كه از بچگي وقتي با او خلوت كردم به صداي قلب من گوش داد و هر چه كه در دلم داشتم با او در ميان گذاشتم.



نادر سلیمانی عکسی قدیمی و خاطره انگیز را همراه با رضا عطاران و حمید لولایی و نصرالله رادش که متعلق به بیست سال پیش است را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

وی در اینستاپست خود نوشت: یه عكس زير خاكى و منتشر نشده بيست سال پيش من و رضا عطاران و حميدلولايي و نصرالله رادش.




لیلا اوتادی  جدیدترین پست اینستاگرام خودش را به هفته منابع طبیعی اختصاص داده و از سنجابهای باغبان گفته است.

وی در پست خود نوشت: میلیون ها درخت در جهان به طور اتفاقی توسط سنجابهایی کاشته شدند که دانه هایی را خاک کردند و سپس جای آن را فراموش کردند... خوبی کن و فراموش کن.... روزی رشد خواهد کرد...,و تو روى شاخ و برگ آن ..




رضا صادقی هم دل نوشته را در وصف دخترش منتشر کرده است.

وی در پست خود نوشت: براى ارامشت تا مريخ هم ميروم ، ارام بخواب ثمره عشق بهارى ... چشمانت خورشيد روزانه ام و موهايت سياهى ارام شب . با تو بدنيا امدم ، دخترم مادرم و تمام من ......



حمید فرخ نژاد تصویری از سکانس حذف شده  فیلم سینمایی "استرداد" را منتشر کرده. استرداد سال 1390 به کارگردانی علی غفاری ساخته شد.

وی نوشت: سکانس حذف شده استرداد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
مرسی.خسته نباشید☺
آخرین اخبار