بسته اینستاگردی شماره (172)؛

شعر سرایی آزاده نامداری/ زندگی از نگاه بعیدی نژاد/ دل پر پرویز پرستویی

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.
‎صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر انقلاب نوشت: بنده طرفدار این هستم که جوانها در جریان مسائل سیاسی کشور قرار بگیرند و بتوانند تحلیل کنند. البته سیاسیکاری، سیاست‌بازی و آلت دست این حزب و آن حزب شدن را بنده برای جوان نمیپسندم؛ اینها برای جوان هیچ شرف و افتخاری ایجاد نمیکند؛ اما این‌که جوان بداند میتواند اثرگذار باشد و نقش ایفا کند، خیلی ارزش دارد.٨٣/١٢/٢٤

بسته اینستاگردی



حمید بعیدی نژاد درصفحه اینستاگرام خود نوشت: کاش می دانستید زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست ‎حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیستزندگی خوردن و خوابیدن نیست ‎زندگی عشق به قلب داشتن استزندگی حس جاری شدن است زندگی کوشش و راهی شدن است‎ از تماشاگر آغاز حیات تا به جایی که خدا می داند ‎سهراب سپهری

بسته اینستاگردی

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود بابیان یک حکایت نوشت: از بهلول پرسیدند درقبرستان چه میکنی؟در جواب گفت:با جمعی نشسته ام که به من آزار نمیرسانند حسادت نمی کنند دروغ نمی گویند طعنه نمیزنند خیانت نمی کنند قضاوت نمی کنند مرا به یاد سرای آخرت می اندازند و بالا تر از همه ی اینها اگر از پیششان بروم، پشت سرم بد گویی نمی کنند!

بسته اینستاگردی

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود از برطرف شدن موانع ارتباط با جمهوری آذربایجان گفت. محمود واعظی با انتشار دو پست نوشت: روز سه شنبه الهام علی اف ریس جمهور جمهوری آذربایجان در راس یک هیات بلند پایه سیاسی به تهران سفر می کند. موانع مختلفی که در گذشته بر سر راه توسعه همکاری ها وجود داشت اکنون به کلی برطرف شده اند و این سومین سفر الهام علی اف به تهران در دو سال اخیر است. در این سفر یازده سند همکاری با هدف افزایش سطح روابط اقتصادی در بخشهای مختلف، به امضاء ریس جمهور دو کشور خواهد رسید. ما نیز با تشکیل چندین کمیته ضمن بررسی زمینه های همکاری دو کشور، مذاکرات زیادی درباره نفت و گاز، انرژی، گمرک، حمل و نقل ریلی و جاده ای، بهداشت و درمان، امور زنان و ... انجام داده ایم و در آستانه سفر رئیس جمهوری آذربایجان همه دستگاه ها و بخش خصوصی طرح های خود را آماده کرده اند تا تقدیم نمایند.

بسته اینستاگردی

روز یکشنبه دیدار و گفتگویی با وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان به منظور ایجاد مقدمات سفر روز سه شنبه الهام علی اف رئیس جمهور این کشور به تهران داشتیم. روابط دو کشور ایران و آذربایجان در بهترین شرایط خود در طول تاریخ به سر می برد و امروز در پی آن هستیم تا زمینه های فعالیت بیش از گذشته بخش خصوصی بین دو کشور همسایه ایران و آذربایجان را فراهم سازیم. همچنین تلاش می کنیم تا صدور روادید برای دو کشور آسان شود. افزایش سطح تردد اتباع دو کشور برای بازدید از مناطق دیدنی و تاریخی در دو سال اخیر و افزایش علاقه فعالان اقتصادی دو کشور برای انجام مبادلات و فعالیت های اقتصادی فی مابین سبب شد تا مذاکرات و تلاش های خود را برای تسهیل و آسان تر شدن صدور روادید در دو کشور به کار آغاز کنیم. حجم مبادلات تجاری ایران و جمهوری آذربایجان در بخش غیر نفتی به پانصد میلیون دلار و در بخش نفتی و غیر نفتی بیش از یک میلیارد دلار است.

بسته اینستاگردی

آزاده نامداری درصفحه اینستاگرام خود نوشت: .....سعدي به روزگاران مهري نشسته در دل بيرون نميتوان كرد الا به روزگاران...بگذار تا بگريم چون ابر در بهاران....كز سنگ ناله خيزد روز وداع ياران....

بسته اینستاگردی

حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هر روز كه از خواب بلند ميشوي به زندگي لبخند بزن و تا ميتوني از اون روز استفاده كن شايد اون روز آخرين روز زندگي تو باشد.نظر شما چيه؟؟؟

بسته اینستاگردی

نیکی کریمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چقدر خوب است که آدم درباره فیلمی چیزی نداند و به یکباره با یک شاهکار رو به رو شود... و چقدر لذت بخش است دیدن این فیلم ... با این دید و این زیبایی شناسی... تبریک به همه عوامل این فیلم خوب که دوباره به ما یاداور می شوند سینما زنده است و سالم و درست بدون ادا و بدون تظاهر می تواند تاثیر گذار باشد.

بسته اینستاگردی

 نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا باتوجه به ایام فاطمیه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حضرت زهرا (سلام الله عليها) هزینه پیشرفت اسلام و اتصال عالم به نبوت و ولایت را با تحمل مصائبي عظیم، نظير عاشورا پرداخته‌اند.
امام حسن و امام حسین "عليهماالسلام"و دیگر اولاد معصومشان و بقیه فرزندان و سادات، بزرگ‌ترین مصیبت‌ها را در کلّ عالم تحمل کردند و صدیقه طاهره "عليهاسلام" هم میثاقی عظیم بر تحمل این بلاها به خداوند متعال داده بود و به نحو اتمّ و اکمل به آن وفا کردند.

از این جهت است که صدیقه طاهره هم شب قدر رسول الله "صلي الله عليه و آله"و هم شب قدر همه عالَم است.از حضرت صادق (عليه السلام) نقل شده است که شب قدر، وجود پربرکت صدیقه طاهره است و از این جهت فاطمه را فاطمه نامیدند که دیگران از درک کامل او عاجزند."و ما أدریک ما لیله القدر"

بسته اینستاگردی



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار