خطرناک‌ترین مسیر پیاده‌روی جهان + تصاویر

پیاده روی تفریحِ مفرّحی است؛ به ویژه اگر مسیر عبورتان به سرسختی از میان دل طبیعت بگذرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "El Caminito del Rey"، گردشگاه و منطقه‌ی مورد علاقه کوهنوردانی از سراسر جهان به شمار می‌آید.

این گردشگاه و  مسیر عبور اندکی ترسناک و تماشایی آن که پیش‌تر به عنوان خطرناک‌ترین گردشگاه جهان اعلام شده بود، اکنون به لطف تغییرات و ایمن سازی دقیق و کامل صورت گرفته توسط مقامات اسپانیایی، به عنوان یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور شناخته می‌شود.

این گردشگاه که در جنوب اسپانیا واقع شده است، هفته‌ها پس از اتمام عملیاتی که به امنیت بیشتر گردشگران و کوهنوردان منجر شده است ایمن سازی، مجدداً بازگشایی شد.

به محض اعلام بازگشایی، گردشگران مشتاق به سرعت بلیط‌های رایگان بازدید از این منطقه‌ی گردشگری زیبا را به دست آورده و با اشتیاقی فراوان به این بازدید مهیج روی خوش نشان دادند. راه پیمایی و گردشی به یادماندنی در میان مسیری از جنس سنگ و چوب که آدرنالین خون را به سرعت بالا می‌برد.

"El Caminito del Rey"، در شمار مناطق افسانه‌ای و جذاب برای عاشقان ماجراجویی و ترس است. گذرگاه و مسیری پرفراز و نشیب که در امتداد دره‌ای تنگ و بر فراز رودخانه‌ای آرام پیچ و تاب خورده و رهروان و بازدید کنندگان خود را به سفری جادویی و البته ترسناک می‌برد.


برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی بر روی آن کلیک کنید





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.