بسته اینستاگردی(181)؛

سوزن دوزی بهاره رهنما/ضرغامی و پشت پرده کانال های مد/سلفی متفاوت علی انصاریان

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب، تصویری قدیمی از ابراهیم رئیسی، تولیت جدید آستان قدس رضوی را منتشر کرده است.

در این پست آمده است: تصویر منتشر نشده از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان مقدس رضوی در محضر رهبر معظم انقلاب در دهه 70 .



محمود واعظی تصویری از دیدار با وزیر ارتباطات بلغارستان را منتشر کرده است.

وی در پست خود نوشت: روز دوشنبه با ایوایلو موسکوفسکی وزیر حمل و نقل و ارتباطات بلغارستان در وزارت ارتباطات دیدار و گفتگو کردم. در جلسه امروز زمینه افزایش روابط دو کشور مورد بحث و تبادل نظر واقع گردید.در کل از سرگیری روابط بانکی دو کشور، فعال کردن کریدور حمل و نقل ایران اروپا از طریق بلغارستان و گسترش همکاری بین بخش خصوصی دو کشور مهمترین زمینه های همکاری دو طرف است. از دیگر زمینه های همکاری دو کشور می توان به پست، مخابرات، اینترنت و تحقیق و پژوهش و تحقیق اشاره کرد. امیدوارم پس از این سفر شاهد گسترش همکاری های دو کشور در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات بویژه در بخش خصوصی دو طرف باشیم.





عزت الله ضرغامی اینستاگرام خودش را به کالاهای مجازی و کانال های مد و پشت پرده این شبکه های ماهواره ای اختصاص داده است.

وی در پست خود نوشت: کالای مجازی! تصویری که از چهره و فیزیک زن در شبکه های ماهواره ای ارائه می شود غیر واقعی و مجازی است! گریم ، نور ، موسیقی ، حرکت و ریتم ، سمت دوربین ، تدوین خاص و ده ها پارامتر دیگر دست دردست هم می دهند تا نهایت جذابیت ظاهری و تاثیرگذاری آن بر مخاطبان را محقق سازند. در واقع چنین موجوداتی در جهان خارج وجود ندارند.

مستند های تکان دهنده از پشت صحنه کانال های مد، حاکی از اعمال جراحی های مکرر بر روی اندام این زنان و آماده سازی آنان برای انطباق با لباس های خاص است.حتی همین افراد که با خشن ترین شیوه های غیر انسانی و پذیرش سنگین ترین رژیم ها و پرهیز از عادی ترین کارهای انسانی به نقطه ی مطلوب می رسند اگر در شرایط عادی دیده شوند، با آن چیزی که از قاب تلویزیون مشاهده می شوند تفاوت اساسی دارند!

بسیاری از برنامه های تلویزیونی به ویژه مدل های ترکیه ای آن  که از شبکه های ماهواره ای پخش می شود دارای چنین ویژگی است. دختران و پسران ما مراقب باشند تا فریب این کالاهای مجازی را نخورند. سطح توقع و مطالباتشان منطقی ومتعادل باشد تا زندگی شیرین و گرم خانواده ، فدای برخی تنوع های زود گذر و توخالی نشود! 8 مارس در غرب به عنوان روز زن نامیده شده ولی به نظر می رسد مظاهر بردگی زن بیش از آزادی واقعی آنان به چشم می خورد.

تصویر فوق از میان صدها تصویر غیرقابل نمایش با قاب بندی مجدد انتخاب شده است.




حسن شمشادی تصویری از دختر شهید مدافع حرم را که به تازگی به شهادت رسیده در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

وی در پست  خود نوشت: فاطمه سلما، يادگار شهيد مدافع حرم، مهدي ثامني راد، از ورامين. ببش از سه هفته از شهادت بابايش گذشته و پيكرش هنوز به ميهن باز نگشته است.

شهيدي از ورامين.
معشوقه به سامان شد
تا باد، چنين بادا .
اللهم ارزقنا .
خوشا به حالش و بدا به حالم.
به اين عكسها خيره شو، خيره شو ...




17 اسفند مصادف با سالروز شهادت شهید همت بود و پست اینستاگرامی علیرضا دبیر به یاد آن شهید بزرگوار به روز رسانی شد.

علیرضا دبیر در پست خود نوشت: به یاد حاج ابراهیم همت که ارزشمندترین مدال را به سینه آویخت پلاک را ...




علی انصاریان بازیکن سابق تیم پرسپولیس از خاطرات گذشته دوران کودکی گفته و سلفی خودش در شهرک غزالی را منتشر کرده است.

وی در پست خود نوشت: سلام عجب قصه اى بوده شيرين و فرهاد ...ليلى ومجنون .... عشقهاى ناب و قصه ها ى دوست داشتنى ما ايرانيهاااا ... شهرك غزالى و هزار دستان و خاطرات كودكى ... روحت شاد مرد بزرك استاد على حاتمى .. الانم كه ديگه سريال شهرزاد تركونده و استاد حسن فتحى هم كه باز يه كار موفق و دوست داشتنى ديگه ....  گفته بودم بى تو ميميرم ولى اينبار نه..




الهام پاوه نژاد تولد دخترش را در اینستاگرام جشن گرفته است.

وی در پست خود نوشت: همين ساعت بود كه با صداي جيغ و گريه ات بيمارستان را گذاشتي روي سرت و آرامش بخش را بهم زدي...پانزده سال گذشت.... پانزده سال روز و شب كه به هم تنيده شديم و اولين هات را ديدم و خنديدم و گريستم.... تمام تلاشم اين بود كه انسان مستقلي بار بياي.... تمام تلاش و اميدم اين بود كه آن چه خوب است و انساني و اخلاقي است به تو بياموزم و از هر آن چه باعث ميشه آينه دل و روح تيره بشه دورت كنم به ويژه از دروغ.....


بهرام رادان هم تصویری از خودش را در اینستاگرام منتشر کرده است.




بهاره رهنما در اینستاگرامش روز زن را گرامی داشته و از سوزن دوزی و رنگ های استفاده شده در آن گفته است.

وی در پست خود نوشت: روز زن به همه زنهاي معجزه گري كه اين هنر رو دارن كه غم هاشون رو تبديل به خلاقيت و هنر كنند تبريك ميگم. رنگهاي شاد و عجيبي كه در اين سوزن دوزي ها به كار رفته و هر كدوم رو به يك اثر هنري منحصر به فرد بدل كرده منو به فكر مي اندازه كه واقعا موقع دوخت و سوزن زدن و انتخاب رنگها توي دلشون چي مي گذشته و به چي فكر ميكردن؟



رامبد جوان و دوستان مجازی اش هم همچنان در تکاپوی رای جمع کردن در برنامه سه ستاره احسان علیخانی هستند.

وی در پست خود نوشت: سلام حسابی کولاک کردیم و کلی رای دادیم به آقای جوان الان فقط سی و پنج هزار تا رای مونده تا اول بشیم. همین الان میتونی تلفن همراه برداری و به رامبد جوان رای بدی، این رای گیری هیچ هزینه ای نداره و چند ثانیه هم بیشتر وقتمونو نمیگیره. ما مثل همیشه خیلییییییییییییی باحالیم و اولیم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
بهتر بود خانم پاوه نژاد اول حجاب خود را درست کنند بعد به مسائل دیگر بپردازند . لزومی ندارد عکسهای خانوادگی در چشم انظار بیاید .