اعلام ویژه برنامه نوروز 95 استان خراسان رضوی

ما علاوه بر هتل‌ها و محل‌های اقامتی، اسکان اضطراری را داریم.

حسین زارع‌صفت مدیر کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژه‌برنامه ایام نوروز این استان گفت: ما در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیدیم که از این برنامه‌ها می‌توان به ویژه‌برنامه نوروزگاه از 24 تا 28 اسفند ماه در مشهد و نیشابور، همایش علمی و تخصصی تحت عنوان نوروز، نمایشگاه اسناد و مدارک نوروز در ایران، بازارچه‌های صنایع دستی در تمام روزهای عید در اماکن تاریخی، جشنواره غذا و شیرینی در موزه کوه‌سنگی، برگزاری نمایش عروسک‌گردانی و داستان‌خوانی و مراسم آیینی اسب چوبی در نیشابور، اشاره کرد.

وی افزود: ستاد خدمات‌رسانی مستقری را داریم که این ستاد به صورت شبانه‌روزی فعال است و اگر مسافران مشکلی یا کمکی خواستند می‌توانند با این ستاد تماس بگیرند و ما در خدمتشان هستیم و کمکشان می‌کنیم.

زارع‌صفت در خصوص وضعیت اسکان مسافران نوروزی استان گفت: ما از نظر اسکان، کمیته اسکانی داریم که از طریق آن تمام محل‌های اقامتی استان را رسیدگی می‌کنیم. 

همچنین یکسری محل برای اسکان اضطراری داریم که اگر هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و ... ظرفیتشان تکمیل باشد، از این‌ها استفاده می‌کنیم. همچنین ما این پیش‌بینی را داریم که امسال حدود هفت میلیون زائر و مسافر در ایام نوروز به مشهد سفر کنند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار