نوروزی مهیج با گردش، ورزش و تفریح + تصاویر

پویایی، گردش، نشاط و تفریح از خصوصیات بهار است و نوروز سرآمد فصل‌ها برای پرداختن به آن است.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی ایران بسیار مورد توجه مردم بوده است، اما آشنایی با جاذبه‌های گردشگری هیجان‌انگیز به نوبه‌ خود می‌تواند جالب توجه باشد.

وقتی در ایام نوروز به سراغ آثار تاریخی و طبیعی می‌روید و تنها یک بازدید کننده در حال گرفتن اطلاعات هستید و هیچ فعالیت هیجانی انجام نمی‌دهید اما جاذبه‌های هیجان‌انگیز شما را به فعالیت و نشاط بیشتر تشویق می‌کند. حتی در حین دیدن یا تجربه‌ آن می‌توانید انرژی و شوق خود را بیان کنید.

بانجی جامپینگ، فعالیتی است که شما با بستن طناب مخصوص به پا و کمرتان، خود را از ارتفاعات بلند به پایین پرتاب می‌‌کنید.

نوروزی مهیج با گردش،ورزش و تفریح

توچال تهران و گنجنامه‌ همدان مکانهایی است که شما می‌توانید این ورزش یا فعالیت  را تجربه کنید. هنگام پرش، حجم هیجان و فریادهایی که از فرط خنده و نشاط می‌کشید، باعث تخلیه‌ انرژی شما می‌شود.

پینت‌بال؛ نوعی ورزش گروهی که شما می‌توانید به  دو گروه تقسیم شوید و هر کدام برای حذف یکدیگر به هم تیرهای رنگی پرتاب کنید.

نوروزی مهیج با گردش،ورزش و تفریح

باشگاه پینت‌بال کوهستان و برج میلاد به  صورت رو باز با وسعت حدود 2500  متر  مربع و پوشش جنگل مانند  است. خانواده‌ها در ایام نوروز می‌توانند به یکی از باشگاه‌ها با وقت و ساعت از قبل تعیین شده بروند و  بدون هیچ‌گونه غریبه‌ای به بازی و لذت در کنار هم بپردازند. یکی از ویژگی‌های این بازی انتخاب افرادی است که دوست دارید با شما شرکت کنند.

جت‌اسکی؛ یک ورزش مفرح است که در عین حال مخاطبان، این ورزش را به دلیل نوع وسیله مورد استفاده، آن  را یک تفریح محسوب می‌کنند. اما در بحث ورزش نیازمند مهارت و توانایی‌‌های ذهنی و جسمی است که هماهنگی انجام حرکات،  تعادل و فیزیک مناسب هم می‌تواند به این ورزش کمک کند. لذا جت اسکی را می‌توان یک ورزش تفریحی نامید.

این تفریح هیجانی را می‌توانید در کیش، قشم، بندرعباس و جزایر ساحلی تجربه کنید.

پاراگلایدر؛ تفریحی مخاطره آمیز و هیجان‌انگیز است، نام دیگر این فعالیت چتربال سواری است و  به صورت انفرادی فرد می‌تواند پرواز خود را با طناب مخصوص کنترل کند.

سازه‌ بال این وسیله از نوعی پارچه‌ خاص نایلونی و توسط  بندهای بسیار محکم از جنس کولار، ترکیب یافته است که توسط یک قفل فولادی به نام کارابین به هانس که همان صندلی است، متصل می‌شود. هیجان و سقوط در کنترل پرواز خود را می‌توانید با این فعالیت تجربه کنید.

نکته‌ای که باید قبل از انجام این فعالیت‌های هیجان‌انگیز دقت کنید، اطمینان از توانایی جسمی خود است.

نوروزی مهیج با گردش،ورزش و تفریح


پارک ژوراسیک،
پارکی است که در آن انواع دایناسورها با طرح و ابعاد واقعی ساخته شده است. این موجودات قابلیت حرکت دست و  پا و غذا خوردن دارند. هر فردی که علاقه‌مند به دیدن و آشنایی با زندگی این موجودات چند میلیون‌ سالی هستند، می‌توانند از پارک ژوراسیک بازدید کنند.

هتل روی آب کیش؛ هتلی که با طرح ترنج بر روی آب‌‌های جزیره کیش ساخته شده است. این هتل دارای 102 سوئیت و یک رستوران است. مسیری که از خشکی به هتل متصل می‌شود، از طریق یک اسکله‌ شیشه‌ای است.

نوروزی مهیج با گردش،ورزش و تفریح

هتل ترنج به عنوان، اولین هتل دریایی کشور در 22 بهمن ماه سال جاری افتتاح شد.

تمام مردم کشورمان در ایام نوروز می‌توانند از این مکان‌های هیجان‌انگیز بازدید نمایند و تجربه‌ای جذاب و جالب داشته باشند.

شاید تبلیغات درست برای آشنایی مردم با این مکانها به اندازه‌ کافی نیست و این ضعف مسئولان ماست.







انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار